S-dag...

Vi kom hem vid 1 ungefär, mathias satte igång o stor städa. JAg orkar inte oo är redan helt slut. Satte mig o kolla tv istället!

Nu spelar han o jag ska snart se film..

Hostar inte alls lika mkt men har så mkt slemm som måste komma upp..



Det var jätte mysigt att komma hem i från att vara hos mamma.. Vi åt jätte gott o tittade som sagt på Götakanal nästa vecka kommer kanalkampen haha deen e mkt roligare.
Nicke älskar att vara där, :)
Var aldrig nere hos tilda någon gång, tänkte jag hoppar det för jag hade ingen ork.....




Nu vet jag inte om det blir landet för, idag  fick vi veta att M´s morbror o moster ska dit nästa helg när som hade betämt att dom skulle dit(denna helg som var nu) men dom åkte aldrig..
Å vi hade bestämt o sagt att vi skulle åka dit just för att vi skulle ta med sällskap min bror o hans sambo...
Men hon saa ja vi får se nni kan ju åka helgen efter.. SOM OM DOM ÄGDE STÄLLET?!??!
blir sååå irreterande.. SUCK =( såååå nu får vi se..
Om vi åker ut så hoppas jag att de blir lika fint väder som det har varit den här helgen..


Nu blir de film JUNO ;)


image24

I Feel Like That Way ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0