Saturday

Tjingeeling..
Nicke ligger brevid mig och har kört in nosen i pyjamasen på mig hehe..

Vi har varit o hyrt film, vi har sett en ska se den andra snart med lite godis men näää är inte alls sugen '=/ hmm
. vi tog bara en pauus så duschade jag också..
tagit lite bilder också lägger in dom sen eller i morgon.

Imorgon ska vi hem till svärfar o svärmor dom vill så gärna hälsa på nicke det var ett tag sedan.

På onsdag
fyller min pappa år så då ska vi dit vi köpte hans presenter samtidigt som vi köptde juklapparna som tur var eftersom vi e så fattiga nu hahA..


Imorgon ska vi och storhandla med, måste fyllas på!!


Innnan vi gåro lägger oss så har mathias lovat en massage hihihi...


Riktigt mysigt med bara en kväll hemma o vi behöver inte tänka på att mathias ska upp o jobba som söndagar ja hatar de usch... Så idag vart det godmat & myskväll skönt för nicke också att bara vila.





nääää baj baj... Natti på er swedish poeple...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0