slut

De har bara blivit värre :( nyser oo nyser :( feber nu också. JAG VILL INTE !! =(
men men bara ta skiten o ja...

hoppas de blir ikea på lörda ialf, sen på kvällen ska vi sova hos mamma om jag är okej, de vart ingen spel mellan min bror o M för Min bror skulle åka till Luleå oo jobba...


vi bokade upp nästa helg istället, då åker vi till landet kommer bli jätte mys hoppas jag.. Länge sen vi var där nu..



ska på arbets möte  för grupp info den 14onde Feb, ALLA <3 dag.. hihih..

Nej nu ska jag klippa nickes klor, TORKA näsan och bada honom sen tror jag om jag orkar det,,



funderar på att sätta lösen på bloggen eftersom vissa inte kan hålla sig borta, men ni andra ebara o fråga efter lösen de vet ni :)
Men har inte bestämt mig ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0