timme för timme

igår när M kom hem såå gjorde vi absolut ingenting, jag kollade på film på min dator & mathias spelade oo tittade på film på sin.
Jag tittade en svensk film som heter Blåbärs kriget hahah.. oo sen såg Fjortomnsuger har sett den förut men kom inte ihåg den så den var kul..

imorse vaknade jag kl 9 o gick ner med första tvätten som var en vit o en svart sen gick ja ut med nicke sen åt jag frukost... Efter 30 minuter var de dags att gå tillbaka ooo slänga in i de i torktummlaren oo medans all tid såå tänkte jag nee jag måste städa lite såå jag plockade undan granen o alla andra julsaker & seen damsög jag oo torkade undan oo plockade lite så nu är det shyst hemma igen ;) skönt att veta att mam slängt bort dagen på något bra :) hehe.. sen var de dags o byta tvätten till handukar som ska tvättas...

Nu e all tvätt o städning klar, oo mathias kommer hem om 1½ timme, själv håller jag på att göra soppa.
doktorn sa att jag skulle prova soppa ett par´dagar nu för att magen inte ska jobba så mkt för att se om de blir bättre. så vi får väl se.


Har börja kolla lite smått på jobb igen =/ ush ringde min chef men hon svarar inte såå får ringa i morgon igen.. ska börja småsöka måste baera föra över min CV på den här datorn.
sitter o tänker på tilda hela tiden.. vill att hon ska vara här ooo vara med mig vi ska gå och bada oo sånt, men men tror de blir nästa vecka då ska hon vara ledig såå tror de blir flera dagar hon  är här...

Ikväll ska jag see Heartbreak Hotel den e så bra =D Jag ÄLSKAR svenska fiiilmer....



Nu e min soppa färdig det vart italiensk kycklingsoppa med en banan till, ikväll blir det havregryns gröt :)

Nicke haltar på, hmm men men de blir bättre ialf..
imorgon ska vi ut till mina föräldrar för min pappa fyller år, först ska vi äta sen ska vi till tilda oo fixa lite sen ska vi till mina föräldrar.


Bajbaaj för idaaa,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0