Tjugofemminuteröversju

Åkte hem idag oo la mig  i soffan o bara njöt en stund, ringde vårdcentralen om skulle ringa upp kl 14.15 så jag tänkte jag hinner duscha dåå, så ja duschade o sen satte på nudlar allt var klart o klockan var 13.15  då ringer dom?!?! hmmm bara en timme tidigt.. men de gjorde ju inget !

Jag fick en akut tid kl havl 2 bara att springa mot centrum tur jag bor så nära!


Berättade som det var oo han viste nog inte vad han skulle säga, jag vill inte berätta vad han trodde för de finns så mkt konstigt folk som läser blogg så palla......   ialf  han kände o klämde gjorde ont =/ han tyckte vi skulle ta blodprov så jag gick ner till labbet ooo dom tog 4 rör på mig.  Han skulle ringa mig i morgon el på måndag vi får se hoppas i morgon !! jag är så käänslig i armvecket efter blod prov såå nu e jag alldelles blåå o öm.

Imorgon kommer mathias hem vid 12 ungefär oo på kvällen ska vi äta tacos med tilda o dom sen drar M till sina kompisar men kommer tillbaka sen.  På lördag åker vi hem, oo ska inte göra något..



Nu börjar ja må så där dåligt som vid jul helgen igen, mår illa vill inte bli rörd & ledsen irreterad osv =(

 
Jag längtar efter att åka till landet vi får hitta en helg o FEB sååå skönt o komma bort!




Näää nu ska jag gå  o kissa & ta en av mina daim kakor som ja fick av mormor när ja fyllde år, sen kolla på Ciao Bella ;)

OTH kommer troligt vis inte till helgen..



Tjillevippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0