Tyst

Borde jag nog vara, tur att jag är ensam  hemma.Förutom att jag måste skrika på nicke när han skäller oo han tittar på mig ungefär som hmm vad du låter??

vaknade o tänkte jaaa de har gått över en del, men nee skulle gå ut med nicke så började jag hosta o de tog inte slut?? jag hostade blod o trodde stämbanden skulle hoppa ur halsen på mig väldigt obehaglig känsla...

hostar oo hostar helt plötsligt får jag inte LUUFT?? jag drar efter andan hela tiden men det bara tjuter i halsen.
Jag springer in i medicinskåpet å får tag ii mathias Pulmicort oo drar i mig oo gud så sköööbt !!!
Har ingen feber tror jag ialf, men såå ont i ögonen.. Kanske också för att jag lät bli glasögonen hela dagen igår..

ringer mamma oo frågar om jag har någon pulmicort kvar hemma hos dom men de hade jag inte!
Pappa skulle komma förbi med mammas som ja får låna..


Nu sitter jag här ooo dricker tee med  honung ii men de är fort sååå vaarmt :/ sen blir det hostmedicin & slemmlösande såå får se om de hjälper...



Imorgon blir de arbetsförmedlingen hmm måste gå!

Pappa kommer som sagt hit sen med pulmicort & han skulle köpa bröd till mig för vi behöver det men jag orkar/klarar inte att gå till Icaa oo skikkar jag mathias när han kommer hem så kommer hans komentar vara VARFÖR HAR INTE DU DE?du har ju varit hemma hela dan..




Neeej nu blir de film..... ASPIRANTERNA en nyyyy polis serie HAHa..


Igår drog jag bort alla naglar gud såå skönt det var huu...

Kommentarer
Postat av: Beengan

Usch vad du blir sjuk ofta, det är nackdelen att jobba inom förskola=( Krya på dig min vän

2008-01-23 @ 21:18:02
Postat av: bålsta nisse

Fan va du e gnällig.

2008-01-23 @ 23:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0