...............

vaknade kl 20 över 8 av att Någon ringde samt att ja fick sms.. Såg att M hade ringt men jag lät bli o svara...
Sen hade jag fått sms av bengan haha om att hon sett en tant  på tåget antar jag som var JÄTTE sminkad värre än alla fjortisar haha ooo stank o blabla.. vidrigt juh haha.....
Sen hade ja fått sms av Carol att tilda inte fick bada för hon hostar o sen sa hon att tilda tjatade om att följa med Carol idag men jag tror mer på att Carol tjatade på tilda att följa henne. skit samma jag skrev ialf tillbaka att jag inte tänker boka upp något mer nu eftersom det blir aldrig av...
Så emelie o anna  är på väg till bÅlsta nu vi ska fika i centrum o sen tror ja vi ska hit el nått vi får se....Måste springa in  på kiks på kiks  o köpa nya gummi pluttar till ögonfrans böjaren...

M har ringt 4-5 gånger idag redan vet inte vad han vill o han kan forsätta ringa för ja bryr mej inte o jag tänker inte svara idag..
när han kommer i eftermiddag då drar jag ut till mamma o papap o hämtar mitt täcke beroende på vad det är för väder. Glömde skriva de igår när var var på väg hem ifrån bengan så fick jag VÄRSTA sladden på vägen tur att de inte kom en bil i motsatt riktning, hade en bil i arslet men han verkade inte bry sig!!
Jag vart skit skrajj o fick panik men kom ur den som tur var....

Idag måste jag också fixa ordning min CV oo skicka in den till den ansökan jag såg!


Nu ska jag plocka undan frukosten & sen ska jag plocka undan lite här hemma också oo sen sminka mej o gå ut med nicke innan dom kommer!!!!

som sagt nu ringer han igen, ooo NU ringer han hem... KAN HAN GOTT GÖRA för där kommer ingen svara.

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-25 @ 10:36:38
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0