Annan dag påsk.

Idag står solen på topp ialf men det är fort så jävla kalt ute usch...
Vi var ute med nicke i morse oo han sprang o hade sig han tyckte verkligen det var jätte mysigt..
Imorse sov vi ganska länge el jag gjorde sen åt vi frukost till reprisen från Letc Dance =)

Igår var vi som sagt på påsk middag ute på landet men först var vi o hälsade på Tilda men varken tilda eller carol var hemma bara grabbarna så jag fick inte träffa Tilda men hon kommer ju till mig på Tisdag*ler*
Det var ganska så gott brukar inte gillla påsk/jul mat så mkt bara korv o köttbullar o potatis... kan man ätanär som helst ju haha...
Vi hade ialf trevligt som sagt vi fick träffa mormor det var kul. Efter maten gick jag o M över till grannen o lämna påsk blomma & liten choklad ask hon vart sååå glad =)
Sen sittade vi på en film något med systrar o nunnor... Sen kl 8 börja något tv-pris program SKIT haha oo sen kl 9 började Sing A Long ;) Sen kolla vi på extra extra sen åkte vi hem o dår var det - 6 grader ute skit kallt. Men jag som körde tyckte det var helt otroligt vi mötte inte en enda polis bil..

När vi kom hem satte vi oss o titta på Paris Hilton film mins ej vad den hette men den gick o titta på ialf sen gick vi o la oss..

När jag är klar här nu ska jag göra en Sockerkaka för vi ska över på påsk midda hos M´s föräldrar o äta men de blir som tur ingen påsk mat utan Antree Ko el hur de staavas*mums'
Såå där e vi i kväll sen kommer vi hem till kl 8 HOppas jag..
DÅ ÄR DET ANDRA AVENYN.. WII
 Sen ska vi se Wallander oo SOL STOOOORM *LER* hiih äntligen får jag se den.. Sen håller älsk på att plocka hem The Eye vi får se hur den är...



Gillar sitatet:

GLÖM DINA BEKYMMER IMORGON KOMMER NYA !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0