Bengan

Just nu sitter jag o nicke hos Bengan oo degar men just nu Duschar hon =)
Nu har vi kollat lite kryssningar ooo funderar på att åka någon gång i april kanske maj beror på folket runt omkring.
Men de lutar åt att det blir Silja Festival båten*ler* då åker vi ifrån torsdag-fredag...
Hopas vi blir många så får vi se vad allt kostar o såå de är som bengt säger de blir billigare när vi är flera i en 4hytt men vi vill nog ha en egen hytt så vi får se. Men som sagt hoppas på att få lönen specen i morn såå man kan fundera på om man ens har råd med en kryssning men vore hemskt kul...

När vi kom hit vid 6taget började vi kolla på Vingar Av Glas det var grymt länge sen jag såg den de var lite kul när man glömt vad det är som händer...


Vi ska snart åka hem ska förbi o hämta mat först sen ska vi hem o se ANDRA AVENYN & ät gott sen ska vi se WAllander Saaamt jag ska tydligen få Fot Massage fick jag veta inna jag åkte hem ifrån. Det är inte dels för att jag tycker det är skönt utan mer för att jag FRYSER jämt om fötterna, verkligen ALLTID.. Såå när M maserar flödar han upp blod cirulationen o det är jätte skönt tills man ska sova också....
Ikväll ska vi ialf se klar wallander fast M ska jobba i morn för han sa själv att han inte kommer orka gå o lägga sig så tidigt eftersom det har blivit flera sena nätter nu.... Men vi får väl se.....

Hoppas Tilda kommer i morn, annars hade jag tänkt åka ut till pappa o hälsa på oo sen hämta mitt gamla tjockare täcke till sängen med men sen kom jag på att M har bilen i morgon för han ska tandläkaren kl halv 9 såå får se vad jag gör om inte Tilda kommer....
Det är sagt att det ska tydligen blir fint till helgen oo vaaarmt eller Ja varmaRE.. hmm sjukt asså vart man än går nu så är det MINUS grader oo jag får så ont o kroppen när det är så kallt...
Fryser om händer jätte lätt o tappar känseln usch......... Vill ha VÅR nu trodde verkligen den var på väg men shi fick man .. =( Fan aprill om knappt en vecka.....


Igår tog jag bort mitt LÖsen på bilddagboken för den som undra men funderar på att sätta tillbaka den..
Känns lite kripi tycker jag när man inte riktigt vet vem som läser en blogg heller eftersom ingen jäkel vågar komentera något!!!




Neeeeeeej mot maten oo WALLANDER !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0