Besviken

Du lovade.. så trött på att jag jämt går på det också?! åhh....
Alltid samma snack men nej, hur kunde jag vara så jävla dum!

Jag åt upp min mat & kollade på andra avenyn o ingen wallander vart de bara nu sista halvtimmen...

Pratade precis med människorna jag skulle träffa i morgon, nu är det bestämt att vi ska ses ialf. O fika oo sen ska jag lillen o barne vidare o bada får se när Tilda kommer i morgon vi skulle höras ialf alla på msn oo se när vi ska ses osv..


Nu ska jag snart tvätta bort sminket oo sova......Kanske sover soffan inatt ;)


Grymt arg oo ledsen nuuuuu NATTI

Kommentarer
Postat av: Martina

tänker på dig, du får inte låta något tynga ner dig..alla vi hälsar! puss

2008-03-25 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0