.....

NOLL LUST O SKRIVA...

SUR, IRRETERAD, LEDSEN,ARG,... Låt mej vara en stund!!

Helgen var helt ok på landet, mkt regn bara..
Jag slog i min tå i torsdags kväll o vår pall i hallen ii krossade den rejält den är Svart/blå/lila nu gör skit ont får knappt ner sen i skon... Tror den e bruten el stukad.. Ingen mening o åka in för dom gör inget ialf!

hoppas vi åker ut snart igen jag längtar.


Nu har vi köpt antiskäll halsband till nicke sk se hur de fungerar!



Imorn ska ja jobba 8-16 nicke ska med husse till arbetet som i fredags. Sen e jag hemma tisdag/onsdag/torsdag..

Sen jobbar jag Fredag.Lördag O Söndag. På freda kväll ska vi iväg på bio o se JUMPER med en kompis från Mathias jobb o hans tjej som kommer ner hit till bålsta från där hon bor:) Så de blir nog trevliiiiigt...



Just nu skulle jag bara vilja ta mitt pick o pack o DRAAAAAAA så grymt jävla trött på o bo här med de gör mej ännu mer FRUSTRERAD.... folk har ringt om annonsen men de hade bara skit att erbjuda.. o gissa till er FÖRVÅNING.. De under oss ringde oo tills jag hann avbryta henne o säga DU BOR UNDER OSS; KLICK!!!! hahaa.. loooser...


Neeej nu ska ja ställa mig i en varm dusch sen kolla vad de blir för mat kanske pajj me nått vet ej ännuu.. Seeen film el nått med SVULLA!!!!!!!!





Ta en spade o gräv ner dig så jag slipper se dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0