Färdig

Jag började kl 8  i morse o var nästan klar precis kl 3.. Jag hann nog med allt jag hade tänkt göra.. Skura kaklet med svamp i badrummet & köket. Städa skafferiet oo torka ur kylskåpet...
Vikt alla kläder snyggt o lagt ner dom.. Fixat så nu är det rent bäddat i sängen med..
Damsugae o skurare golvet var det sista jag gjorde. Sen gick jag och mötte M med nicke...
Helt slut.. Skönt när det är
färdigt..

kom på att Barnmorskerna började igår oo vad har inte hört så mkt om det men sen kom jag på att de ligger på svt.se ooo (bra när de finns o kolla på nätet) Så jag har precis kollat på första avsnittet..
Gud vad häftigt det ser ut... vist kom det några tårar mot slutet,=( fick mej att tänka tillbaka...

GLömde skriva de igår när jag och Nicke gick o mötte M så gick vu ut på grusplanen precis bakom oss, oo då kommer en bil åkande ut på planen o på bilen står det SVT    och dom ställde sig o filma skolan. (Grönadalen skolan). hmm undra vad det handlar om..

Imorse var jag och handla på willys och den nya Beck hade kommit ut såklart*LER* så nu har vi börjat på en ny BOX wiie.... Vi ska snart se den till middagen tänkte vi..
Sen ikväll är det Pravit Practis hoppas jag hehe :)



Det hörs att dom under oss håller på att flytta ut nu... Den ena tjejen ser man inte där så ofta hon e hos sin kille som hon ska flytta till. Tydligen så ska dom ha bytt inann månads skiftet.. Ska bli kul o  se vilka de är som flyttar in...

Min vän Bengan ringde för en stund sen oo vi pratade då berättade hon att dom kanske ska åka på en 40timmars kryssning alltså tallin o de låter jätte kul men som sagt beror helt på när det är oo såå.. Kanske åker själv utan Mathias, då kan vi dela alla 4 på en hytt eller något å då kostar de inte så mkt.. vi får se =) Skulle ialf vara jätte kul..
ÄNNU roligare om man kunde boka något=P då får nicke vara hos Mamma o pappa eftersom Mathias jobbar..

Idag fick jag brev ifrån ansökan jag skickade om i kungsängen att dom hade tagit imot min ansökan & skickat den vidare till dom som ska ha den :) så vi får väl vänta o se...
Imorn ska jag som sagt ner till kontoret oo lämna raporten oo säga som det är.. VILL verkligen jobba här  BÅLSTA för nickes skull..


Nu ska jag börja med Middagen sen blir det Beck ;)

Kommentarer
Postat av: emelye

haha jag sa INTE tallin, utan helsinki:p sa att jag vill åka till tallin igen men inte nu:p

2008-03-27 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0