F*ck

Mitt huuvud sprängs när som helst, brukar aldrig ha ont i huvudet. Därför blir jag så känslig nääär jag får det o ofta på en sidan av hjärn halvan.. =( haft ont flera gånger denna vecka... igår med efter att jag simmat hmm.. Ungefär som de drar igång när jag stressar...

kl 4 hämtade jag upp bengan vid sationen oo sen åkte vi till ÖB oo handla en massa som ja inte skuulle ha =/ alltid såå. Sen åkte vi till willys o inhandla saker till tacos som vi bestämde att vi skulle äta tillsammans..
Efter de åkte vi hem till bengt hon sprang hem o hämtade sitt legg o vi åkte ner till systemet oo köpte lite dricka jag 2 flaskor vin...
Hem o packa upp o gjorde mat GOTT VAR DET planerat att vi skulle till en kompis som bor på samma gård som oss men de blev inte så =( vi får ta det en annan gång..





Nu sprängs mitt huuvud som sagt snart men väntar lite o se omd e går över sen kanske jag tar alvedon... Vi har inte så många kvar, sitter o kollar på efterlyst ocksåå. Besviken det var inte vårt program Pravit Practis??? =( Hmmm... Konstigt..
Funderar på att koppla om tvn o gå o lägga mig i sängen el kanske be  mathias komma snart oo kolla på film men jag kommer ialf bara gnälla om att vi ska stänga av för jag orkar inte se hela filmen.
På tal om filmer idag släpptes den sista filmen för beck tillsammans med Aftonbladet, så nu e vår lilla box på 4 filmer full. Nästa vecka kanske en ny box börjar .....
HAr fort One Three Hill booxen men jag kommer aldrig i gång för jag har så många andra avsnitt jag tittar på datorn.. Just nu tittar jag på Gossip Girl avsnitt 9.Har haft uppehåll ett tag men tänkte ja ska kolla klart på den så kan ja ta bort den sen....
När alla serier e slut blir de One three hill men de kommer nog ta ett tag haha har miljoner filmer också som ja inte sett känns det som.. haa sitter här jämt men gör ingen nytta?haha...

Pratade nyss med pappa oo han sa att han var snorig/förkyld oo hade ont i bihålerna de är bara för att vi ska fira påsk ihop alla.. Farmor o farfar men nu måste papap ringa dom i morgon bitti oo säga att de är nog ingen bra ide att dom kommer ut för dom e SÅ känsliga när dom e så gamla.. Åker dom på något kan de riktigt illa de vet vi därför e vi jätte petigaa... Synd bara såå mormor kommer bara men men de får väl duga!



Nu känner ja hur de släpper MEEN de trycker MER på ögaaat :( ska nog gå o sova, vill inte men orkar inte sitta här o ha ont..




Nattti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0