Full Fart MOT sovmorgon ;)

Äntligen fredag denna vecka har gått fort..
Slutade kl4 idag o sen var jag nere o lämnade tillbaka Nyckeln som gick till farbrors jag jobbade hos nu för i 2 veckor, jobbade ju hos honom då en dam var på semester 3 veckor...
O nu kommer hon tillbaka på måndag är det sagt men som sagt hon är ju "sjuk" HELA tiden ooo farbrorn oo kontoret har tröttnat på det såå snart kanske det finns en liten  plats för lilla mig*ler* vi får se...
Hon jobbar hela helgen oo därför får vi kanske se om jag åker på att jobba....

Nu e jag hemma, M ska snart iväg till en Kompis o titta på Rambo. Jag hade planer på att gå och simma men jag vet inte längre om jag orkar.. Kanske tar en lång dusch och små fixar här hemma istället o tar en lång promenad med Nicke :)  Sen ska vi se Lets Dance lite extra kul i kväll eftersom det är Salsa o BUGG ;) wiiee. Efter det blir det Beck dvd som vi har hemma.

Sen när M kommer hem ska vi äta Tacos, (ovanligt va) haha.. Men de är lätt o enkelt samt allitd gott =D...
Imorn ska vi soovaa ut tror ja det att min Älskade längtar han har inte sovit ut på 14dar eftersom jag jobbat helg också.. Det kommer bli underbaaart..
Lördagens DAG finns inga planer på ännu men mot kvällen såå ska jag åka hem ifrån för M ska fixa middag och jag får inte vara hemma. ;) Seeeen ska vi ha godmiddag oo mys till MELODIFESTIVALEN!

Funderar samt på att kolla på One Three Hill, men jag vet inte. Väntar fort på ALLA avsnitt från Jericho =( Tar sådan förbaskat lång tid att få hem!!


Nu är det bra för fredagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0