Fun

gäääsp... Sitter här o nyser, igår kände jag mig så där som jag gör när jag håller på att bli dålig igen men nu känns det bättre fast jag sitter och nyser!

Igår jobbade jag, det gick ganska fort el aaa beror på hur man ser det hehe.. Men men skönt ialf slutade kl 4.. Sen jobbar jag onsdag eftermiddag & fredag,lördag o söndag..

SOOLEN skiner men de är kallt ute ?! brr.. vill haa värme NUU....
När M kommer hem idag ska vi gå iväg o simma på en gång så de är gjort...


Igår vad vi och tittade på e lägenhet 2 gårdar bort från oss en 3:a med markplan, SKIT FIN skulle lätt geeeeee för att gå den. ÅHH vilka tapterer ja DÖÖÖÖÖR fyfan dom finns knappt o få tag i längre så läckra WOW!!!!
Tror hoppet är uppgett men men, hon kommer hit idag kl 7 o tittar på vår lägenhet för byte sen får vi se. Men hon bodde själv med sin son så varför skulle hon trycka ihop sig i den här lägenheten med hennes son o hans alla grejjer i ETT RUM?? hmm.men men vi får väl se. Hon sa att hon inte ville lämna ifrån sig lägenheten men hade inte så mkt val såå man vet aldrig.....

MEN HOPPAS SÅ FÖRBANNAT MKT vill flytta.........



Nääänu ska ja städa undan så de är klart när hon kommer ikväll.. O sen ska ja diska ur mitt glas från frukosten o sen ska vi gå ut *ler* i  BURREEET!!



Tjao!!
















Geeee mej lägenhetn ÅHHHHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0