Hahhaa natti

Jag ska börja med att säga att jag skrev fel i förra inläggets RUBRIK haha imorn är det ju annan dag påsk :P hehe...

Vi kom precis hem ifrån en underbar middag hos svärfar o svärfar vi åkte dit vid 4 rycket ooo var goda drinkar o mkt prat seeen vart det för rätt med Aoli med bröd för min del för de andra vart de lax  o räkor o något...
sen vart de Jätte gott kött med Potatis kaka som jag beställt hahha dom gör mat så GUDOMLIGT ojoj... älskar deras mat ojoj.. Sen hade jag gjort en sockerkaka som vart helt okej....

Vi hade mkt trevligt o hade bestämt att vi inte skulle bli så sena men men haha. vi hade mkt o prata om...
NU är vi hemma ialf oo ska snart börja se på film The Eye .....

Imorn fyller svärfar år o vi ska dit kl 2 men vi funderar kanske på att åka till miin farmor o farfar innan o visa nya bilen o såå oo kanske hälsa på lite men vi får se vad det är för väglag och sånt när vi vaknar o de...

Imorn ska vi se Solstorm också som vi hade tänkt se ikväll men vi ser den nog i morgon....







Idag har jag kollat in lite resor också in för hösten vi har ju pratat om att åka någonstans i höst eftersom vi inte kommer göra något speciellt iii sommar eftersom vi inte har någon riktigt semestern ihop har några dagar o såå när m är ledig så jobbar jag o tvärt om...
hittade en anons i bålsta bladet idag som jag ska söka till *ler* skulle va så skönt när man vet vart man är o hur man jobbar osv.. vill flytta osv =( usch så förbannat trött på att bo här...


NATTI...


Elin hoppas vi ses imorn på kalaset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0