Halloj

Igår var det inget inlägg för var upptagen hela dagen. Jag och nicke gick i mötte M när han slutat o sen gick vi hem o la oss i sängen o  mös en stund sen kollade m på en serie o jag fick sån där huvudvärk igår igen ner mot ögat PANG sa det.. =(
Så jag sov en stund sen gjorde jag mat o det var omelett & sen bakade jag ihop en rulltårta  o sen åkte vi över til M föräldrar o fikade sen när vi kom hem var kl 9 o vi skulle se  Greys... Ooo då fick jag min fotmassage*ler*

Imorse vaknade jag kl halv 8 hade satt kl på 8 men skönare i vakna själv före.. Jag gick upp gick ut med nicke kolla så ingen tvättade, gick upp drog ihop alla sängkläder o ner till tvättstugan. Upp igen oo började städa hemma o torka o såå.. OO seen ner igen slänga in sängkläder i torktumlaren & sen slängde jag in den vanliga tvätten vit  o svart... Sen åkte jag o nicke ohandla på willys o där köpte jag fullkorns frallor GUD så gott =D
Sen när vi kom hem såå
sprang jag ner till tvättstugan och tog upp sängkläderna & hängde upp o la in resten av tvätten i tumlaren!!

Nu hag jar ätit frukost oo snart fixa lite musik på tv o sen börja stor städa.  Jag SKA

Tvätta ur kylskåpet
Torka rent i badrummet på kakel  o brunslocket USCH.
Torka av överallt.
Fixa våra kläder snyggt i lådorna.
Damsuga & Skura Golvet..
O fixa lite överallt så där smått..

Finns en del och göra så..


Vilket som inte är lika roligt är att M ringde i morse o berättade att han laddar ner från en sida som heter Softmupparna.com ooo på hemsidan igår stog det att dom ska lägga ner sidan. IDAG står det att dom som tankat över 4MB kommer få betala böter.. Dom som tankat över 10TERRABIt el vad det var kommer få HEM besök. Som tur var gäller det inte oss. Såå nu får man välsitta  o vänta på den där bötern hmm SMART AS!
Inte för att jag tror att den kommer men men..

just jaaa Idag skiner solen ialf här hemma men inte så där jätte varmt är det inte. I helgen ska det bli jätte fint o ganska hyffsat tempratur. SKÖNT....
M ska inte jobba de blir lite längre fram.




NEJ nu måste jag sätta fart skriver mer ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0