Helgens bravader.

NU har jag tid att sitta o blogga,


I fredags var vi på Bio med Totte o Jannike :) Det var mysigt måste vi göra om det var första gången vi träffades så jaa :) hehe..Vi var ju  på Bio i Kista och så Jumper, det var inte så mkt folk men hyffsat. Skönt den var inte så lång heller, den började 18.40  så vi kom inte hem allt för sent eftersom vi både ja o M skulle jobba lörda/söndag..
Filmen var så där alltså den var bra men lite rörig eftersom dom hoppar och har sig men den är välgodkänd =) .
Vi kom hem ca 21.30 då sprang jag över till Sandra bengans kompis som bor 2 portar bort skönt att de inte var så långt hehe. Var där en stund för att gratta Bengan som fyllde 21  oo sen var de lite annat folk där. Jag skönt 3 singstar låtar o sen var det dags att gå hem =(  men men...
Nicke sov hos M´s föräldrar sååå lite sovmorgon vart det för min del på lördagen hehe....

LÖrdagen började M kl 5 så han var uppe kl 4,själv gick jag inte upp förns 07.15 hihi ooo åt frukost o sen åkte jag..
Dagen gick bra, det flyter på man lär sig snabbt jag trivs som fisken i vattnet skulle vara GULD om jag får vara kvar där jag är idag o kanske jobba hos en till person så de blir mer tid.... Men men jätte nöjd med det jag har än så länge..

När jag slutade åkte jag och hämtade Nicke han vart sååå glad, sen åkte vi hem oo packade ihop maten vi skulle ha med oss ut till Pappa. Vi åkte ut till honom o käkade för mamma Va med jobbet i Tallin. Vi åt Tacos oo kolla Melodifesvialen.. Den rockade igår tyckte jag.. HAHA jag tyckte ALLT VAR BRA SOM INTE GJORDE ATT CAROLA gick vidare.. SKÖÖÖÖNT hahaha........ Kärringen suger verkligen...
Kul att nordman gick vidare men varken Sibell El Nordman kommer vinna i globen sen så de spelar ju ingen roll.
LINDA BENGTZING eller PERELLI kommer vinna *ler*
Grymt jäkla besviken på att BJÖRN GUSTAVSSON inte var med... jävla svt..
Kl 21.30 slutade de o vi åkte på en gång...

Imorse försov jag mig till 07.30 oo slängde i mej frukosten fixade lunchen oooo borstade inte ens håret haha.. Sen åkte jag o lämnade nicke hos M¨s föräldrar.. Men jag hann ialf..
Nu e jag hemma slutade kl 4 men kan fort inte riktigt koppla av för jag ska tillbaka kl 19 oo lägga honom men de tar ju max en halv timme sen ska jag hem och äta kätt o klyft potatis Med M :)
Sen ska vi se Andra Avenyn De e SPÄNNANDE *LER*  Sen blir de köping och där efter WALLANDER.
Seeen kommer ja säkert somna på nolltid,
Nu är jag ledig i 3 dagar så jag jobbar Torsdag & Fredag :)

I veckan ska jag försöka göra lite granna de ska ju tydligen blir skitväder =/ men men ska simma varje dag kl 1 när det öppnar oo sen blir de lång promenader med Nicke , oo sen tvätta måste jag göra någon dag. SEen blir de nog ut till pappa nu när han e hemma o inte åker ut till Örebro igen....

nu har jag en massa film på G igen haha har massa SERIER som ligger o väntar måste KOLLA haha de ska jag också se på i veckan SAAMT ska försöka kolla på ONE THREE ´HILL box 4 som jag fort har kvar haha....


Nuu ska jag torka håret sen åka om en timme igen..


Hoppas ni haft en bättre o lugnare helg än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0