Hemma för en stund

Kom hem för en stund den, var ute med nicke. Jag jobbar idag sköönt   o ha något o göra på dagarna..
Idag ska jag stor handla.. på Willys skönt när det är gjort.

Imorn kväll är de tänkt att jag ska simma efter jobebt hoppas de blir så också att jag inte e allt för trött, igår vart de ingen simning var kvar hos pappao tvätta bilen istället.
Sen på  kvällen el aa ska m till sin kompis o kolla på en film jag ska leka med mig själv oo nicke ;) *haha de där blev FEEEL* haha...
På lördag ska vi sovaa ut.. o sen på kvällen måste jag åka hem ifrån för M ska laga midda till oss åå jag får inte vara hemma förns han ringer.. Så ska vi MYSA till melodifestivalen..

Nu har jag sagt till att jag kan jobba under påsken så jag har ungefär "jour" kallar men det. Om en annan dam är sjuk som hon alltid är såå hoppar jag in.. Såå måste hålla mej här omkring kan inte åka iväg el så..


Igår gjorde jag kyckling o nudlar det vart super gott precis lika gott som första gången.
Idag var jag nere o köpte tv tidningen & aftobladet med Beck såå nu e vi inne på 3e filmeN wiie..

Kanske blir ONE THREE HILL boxen  i helgen kanske hehe.
Sen på sönda blir det att gå på 2 visningar som det ser ut nu ialf..



Nääää mot JOBBET !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0