Hemma morgon..

Igår tittade vi klart på Lets Dance & Sen åkte vi och hämtade mamma o sen sov vi över där mysigt och sova i gamla sängen lite trängre o mysigare ;) Angående lets dance. TINA O TOBIAS VANN !!!! De viste jag.. Det var kul.
Men nicke ville bara ut haha....
Imorse gickvi upp kl 9 o sen åt frukost sen åkte vi hem..( fick en peng av mamma som jag ska köpa skor för ) hon ska få tillbaka dom i slutet av den här månaden då jag får lit mer pengar!!!

När jag kom hem gjorde jag i ordning mej på en gång så nu är jag färdig..
Idag kl 1 ska vi iväg med Totte & Jannicke till Outlett o Barkarby, och sen ska vi ner till Centrum också..
Vi hade ju tänkt på gå på Bio jag och mathias, men vi hoppar det.
Jag ska kolla efter linne & skor. Mathias ska kolla efter byxor(jeans).

Sen ska vi hem hit & käka mat som vi ska laga tillsammans & sen ska vi se film...
FLOOD & The mist.....

Så så ser vår dag ut...

Har inte riktigt lust o ork till det där inlägget jag varnade om förut. Det kommer när det kommer ......


BLev inget jätte inlägg idag men nu ska jag käka lunch & sen gå ut med Nicke sen åker vi..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0