Ibland blir det inte som man tänkt sig

kan man lungt säga... Sovit skit i natt både jag och M... Vet inte vad det var men varenda gång jag vaknade fick jag känslan av att jag MÅSTE KRÄKAS ! =O . . vaknade de gjorde ja 10 gånger i natt tror jag. M kunde inte heller somna om när han vaknade ooo var jätte sur.
När han gick kl halv 6 i morse tänkte jag nu kanske jag kan sova en stund ialf men kl 7 ringer de oo jag drömmer tills jag fattar att det är på riktigt det ringer å flyger på tel men dom hinner lägga på. Lägger mej igen o håller i mobilen, de hinner inte gå en minut så ringer dom från vård o omsorg.. Tjejen som skulle komma tillbaka från semestern idag ( som jag jobbat för i 3 veckor) var "sjuk" el nått hmm.. Såå vist jaklädde på mig o åkte..Hade verkligen behövt sova men JOBBA säger jag inte nej tilll.,
Så nicke fick följa med idag o vart han glad över det när han fick hoppa in i bilen o följa med dit. När jag kommer fram till mannen vart han ganska häpen att det var mig han såg.  Å sen såg han att jag hade Nicke med mig hehe det tyckte han var riktigt kuuuuul...
Under dagen har  jag haft riktigt ont i mageeen o ner mot magen(strupen el nått) o sen slog det mig att det kanske är halsbränna för M har det ganska ofta..
 O detta gör att man verkligen inte har någon mat lust alls, så det vart en korv med bröd till middag när jag kom hem..

När  jag kom hem satte jag mig och titta på Andra Avenyn, skulle vilja ha alla på BOX sen.. :) Älskar serieeeen nu måste jag vänta en vecka TILL......
Sen kom pappa förbi här för en stund sen o berättade att han hade sålt bilen ( volvon ) =D wiie hehe för 6tusen helt otrolig så vi fick en slant för den eftersom vi lagt ner en slant själva också så den slanten la vi undan till vår semester vi ska ha i sommar om de blir  någon de vill säga men vi ska spara de ialf....
Sen praatade vi lite annat och bestämde att på lördag ska vi ut till mamma och pappa och äta påskmiddag eller något, Farmor farfar & mormor kommer dit med.... Trevligt trevligt...
PÅ söndag ska vi hem till M´s föräldrar oo käka middag samt kanske gå på bio på kvällen, grabbarna ska se Rambo( SKIT FILM ) o jag i irene (mathias mamma) kanske ska gå o se en svensk ny film om dom går samtidigt vi får se.....

På fredag har vi bjudit över Totte med tjej Samt John med Fia :) sååå vi skulle ha lite film kväll kanske samt WiII också tror Totte o fia e lite sugna på det vi diskuterade det förra gånger vi träffades ehhe....
Sen får vi se om jag jobbar helg också. skulle vara lite skönt eftersom de är STOR helg o skönt med lite extra till sommaren så där...
MEn vi får se som sagt..

TRÖTT JAG BLIR.. som har gjort om BildDagboken ÅHH Varför inte fan vart det bättre ialf? mkt krångligare ooo rörigare oo segt som fan är de.. GE TILLBAKA DET GAMLA! Suuuck, har trötta på den sidan just för att allt tar sådan tid... Därför har det inte blivit ett par bilder så ofta som förut..

Angående Bandit Kryssningen är nog bara o glömma!!! JAG VILL JU F-N ,  Men de finns ingen målsman att få tag ii samt tänker inte betala en MASSA senare för en hytt som man bara ska sova i...
Vi pratade om att vi kanske drar ihop ett gäng och åker på en vardag i stället så vi alla kan åka o käka gott o så bara..Jag vet inte vi får se..Känns så jävla FUCKT UPP BARA så fort man vill göra något ska det ALLTID vara något som står en i vägen :@  så tröst löst...


Neeeeeeeej nu tappade jag tålamodet. Jag kom AV mig. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0