jäkla SKIT väder.

När man vaknar på morgonen när M går till jobbet 05.30 är det alldelles vitt ute, sen när jag kommer upp har snön smält oo det är ioförsig jätte skönt me  vill ha vääärne o tortt saaamt GE mej soool..
Man får inte lust med någonting, blää inga långa promenader el såå .. =( Bläää

Idag sov jag länge vaknade kl 09.30 o var helt slut för jag drömt sååå =/ hahaa låg kvar en stund SEN gick jag upp haha ;) Idag var jag lat...
När jag låg i sängen ringde jag M oo han bara saa JAG VILL HEEM VARA LEDIG. haha... SKönt nu e han ledig 5dagar de är nog skönt för honom..
Känns lite oroväckande när man inte riktigt vet OM  man ska jobba el inte, men de är väl inte så mkt mer val än att vänta o se..
Idag ska jag iväg o simma ialf kl 1 o sen efter det åker jag ut till mamma o pappa en stund tänkte jag..Kanske hälsar på Tilda också..

Har inte bestämt mig för middag ikväll heller, alltid så ingen matlust på morgonen såå jag vill inte ha någon middag men vi får se vad vi hittar på... lördag söndag måndag slipper vi laga mat ialf *ler* älskar o äta borta  när jag vet vad det bjuds på haha :P

Vill ha min löne spec också, kul o se hur mkt man får dom dagarna man jobbade sista veckan i Feb.. Men jag får ju lönen den 26e eftersom jag får av komunen..så får nog löne speccen på måndag eller något...

På fredag kommer John o Fia hit samt Totte & Jannice o vi ska ha film /WII kväll hehe... Ska nog bjuda på något gott vi får se.. Dom har aldrig varit här..
Lördag ska vi på midda hos min fam ute i buschen så kommer farmor o farfar o mormor samt Min bror o hans sambo dit... Sen på sönda ska vi hem till svärfar o svärmor oo sen på kvällen kanske det blir bio vi får se som sagt.. Måndag fyller svärfar år vi ska dit på fika...

IDAG måste jag gå igenom min gamla musik så jag får mer plats över på hårddisken, usch så mkt man samlar på sig men inte kollar på.. HAAHa...

Neeeeej nu ere dags o sätta fart sen simnings time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0