Kväll

Just nu är det HOUS för vår del på tv´n.....
Samt jag har tvättat nickes öra nu, har också tryckt dit en bomulls tus med kirurg tejp såå ni sitter det en stund till han kliar av det själv.
Som pappa sa idag när han var här, han e så otroligt sälskaps sjuk. Han sitter på rumpan i knät, stryker sig mot bröstet precis som en bebis.......Så glad att han är sådan hund iställe för osocial.

Ieftermiddags var vi ute o kollade på hus det var helt okej oo rätt peng dessutom. Vi ska gå på visningen på söndag där efter får vi se.. Idag la pappa ut vår gamla volvo på blocket också hoppas de blir en slant av den ialf eftersom vi lagt ner en peng på den själva.....

Det var någon "Anonym" som frågar varför jag har lösen på min bdb?. Vist kan jag svara på det men, det är när du själv träder fram och står för vem du är som undrar?! =)
Kanske dags o lägga ut lösen på denna blogg med, var inne på de förut men har inte bestämt mig ännu.





Idag vart det korvstrågan off det var sådär men det dög. Nu finns de bara 3 maträtter kvar  i frysen det var länge sen den var riktigt tom ;) hehe... Så i morn blir det kycklig med Nudlar hoppas bara de blir lika gott som första gången vi gjorde det!
Imorgon bitti åker jag ut till papppa för att äta frukost o se film kanske oo sen ska vi o simma vid 1 tiden, pappa ska med o simma mysigt. Sen får jag se om ja följer ut igen eller om jag åker hem..

PÅ  torsdag jobbar jag och sen är det tänkt att jag ska åka o stor handla på willys oo ska hämta upp Bengan för hon ska nog med dit :)
Fredag slutar jag 4a ooo älskling ska tydligen överaska med någon middag såå de lät inte fel.. Där efter blir de lets dance oo sen får vi se ..

Idag bytte vi våd dvd mot pappas för dom har inspelningsbar oo vi är verkligeni behov av det eftersom vi har så mkt vi vill se sen när jag jobbar som jag gör också, O dom spelar in på boxen som dom har..
Såå nu fattas bara en sladd sen ska den nog fungera..



Tänkte berätta att jag börja kollat in en serie som jag haft hemma ett bra tag men inte börjat titta på förns nu. Den heter JERICHO ni kanske känner till den men den är duuunder bra... Kan inte sluta kolla det är de som är så jobbigt med serier börjar man kolla så kan man inte sluta om man har alla avsnitt som finns hemma.
Är på avsnitt 10 o de finns 22 avsnitt i första sässongen oo sässong 2 håller på att släppas just nu finns 1,2 och 3an ute =)



Vet inte riktigt om påsk, antingen så är vi bara hemma EL såå är vi hos mina föräldrar el så ja dom kanske ska till Örebro så jag vet inte. M vill inte åka till Landet så ja vi får se. EL så jobbar jag :) får jag jobb så jobbar jag... M är ledig Torsdag/Fredag/Lördag/Söndag/Måndag *ler* så som sagt vi får se..

Nu måste ja ta nått o äta blir nog ett äpple jag mår lite illa...





Nog för idaaaaag. syns att de är fler o fler som läser min blogg varje dag men som sagt som alla andra INGA KOMENTARER?? HAHAH Fega jäklar..


image53
Bjuder på denna bild som är nästan exakt 2år gammal !


Kommentarer
Postat av: Martina

söttt kort på er! ;) hoppas vi ses snart!

2008-03-13 @ 07:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0