Låååååååååååååång Fredag

Igår kväll gick jag som sagt o la mej o när jag stängt av datorn gick jag in och borstade tänderna  o då såg jag hur blod röd jag var i ögonen inte konstigt att jag hade sådant huvudvärk.. Gick o la mej o somnade ganska snabbt...
M e så sur för vår Dvd har lagt av den andra som vi fick av hans mormor  o morfar med surand ljud el  vad det heter!!  Så han var uppe ett tag till oo sen berättade han imorse att han somnat i soffan oo gått o lagt sig halv 2......
Imorse sov ja riktigt länge tycker ja själv, till halv 10 ca skööönt...

Vi tittade å Beck - öga för öga till frukosten o där eftet gick vi på promenad med nicke när vi kom in klippte jag klorna på honom oo sen klippe jag honom över nosen o ögonen oo sen badade jag honom o sen borstade... Nu syns det verkligen att han är ren i alf han har kliat o så, så det här var nog skönt för honom själv så nu är han
PÅSK fin :)       Sen började jag att plocka undan oo såå sen började Mathias att damsuga o torka golvet o såå... Medans hade vi tv,n på o lyssnade på Björn gustavsson med repris från Melodifestivalen....

Nu sitter jag i soffan o har precis ätit lite lunch oo tänkte kolla igenom datorn o se om de finns något att kolla på..
Folket kommer kl 7 : ) då ska vi gå tillsammans oo hyra film... OH inte ka jag spela in lets Dance el Så ska det låta så de måste jag se i morn o på söndag =(.. Suck eftersom vi bara har en dvd nu....


Ska duscha o snart gå ut med Nicke också....... o äta lite innan de kommer ska äta upp resterna från igår tacos...




GLAD PÅSK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0