List

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj, Kämpar för det jag verkligen vill med mig själv(bara ja som förstår)haha. Jag håller fort på.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav inga förra året.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nää

4. Dog någon som stod dig nära?
2007 ja..

5. Vilka länder besökte du?
Spanien.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
JOBB- Pengar

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
9onde Feb - Vi hämtade Nicke.
1a Mars - Aborten..
6e Juni - Studenten.

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag tog mig igenom gymnasiet och gick ut med en Yrkeslinje.

9. Största misstaget?
Oj, tåls till att tänka på.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har inte alltid mått så bra nej, hände ganska många olyckor förra året.

11. Bästa köpet?
NICKE <3

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat & Bensin samt nickes saker. Ingen ting till mig själv ALLS.. men men.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När nicke kom in i mitt liv, förändrades allt. Han får mig att le med sina små knep o knåp saker.
Studenten gjorde mig själv riktigt stolt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Busshunter -Boot
Aaa mins ej fler haha.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mår mycket bättre detta år känns det som nu ialf.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Satsat mer på mig själv.(för länge sen)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig så mkt.. Kanske.
18. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, Room Service, Lets Dance. Så ska det låta o många meeeer. så klart ANDRA AVENYN.

19. Något du önskade dig och fick?
Jag önskade mig pengar till en dator och det fick jag ihop. :)

20. Något du önskade dig men inte fick?
Hmm jaaa men de är inge jag behöver gräma över nu.

21. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Min mamma & pappa samt M´s föräldrar kom över o fikade. Sen hade jag släkt kalas på helgen..
22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bättre ekonomi skulle jag ju inte direkt lidit av, men samtidigt har året varit rätt bra så jag ska väl inte klaga.. :-)

23. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
2007 bestod av 2stilar. Första halvåret var bara skola oo massa annat hände.
Andra halvan dåå var det mest jobb sökande o jag jobbade på dagis hela hösten.

24. Vad fick dig att må bra?
Min Bästa vän ( min pojkvän) Samt min hund.. & min Familj & Tilda får mej alltid att le.

25. Vilken kändis var du mest sugen på?
Inte speciellt kändis KÅT :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0