M

Då var vi här igen i denna diskution.. Vaarför?
Vad är viktigt?
Jag undrar vad du värde sätter i ditt liv nu mera?!
O dessa utom DÅ? är det de du vill SÅ GÖÖR det för i H*lvete....

Tänk inte på oss...

Min tanke e att fly att inte använda mig av sådan där aktiv sak som man pratar igen så kanske du hajjar läget??
Att fly att inte berätta var o när jag kommer " hem " där jag umgås med min hund o min bästavän Datorn...

Att fly o tänka igenom saker o ting..
O  att du ska förstå vad som är de allra viktigaste för dig?...



_______________________________________________________

Idag kl 1 gick jag o simma de var skönt inte alls mkt folk bara pansionärer oo lite till simmade i 40 minuter exakt oo sen gick jag upp ingen i duschen el såå man kunde slappna av, Satte mig i bastun ett tag de var länge sen.
Där efter gick jag hem till min älskade vovve oo åt lunch..

__________________________________________________________________________________


Imorn ska jag göra likadant oo kanske åka iväg till pappa men ja får se för vi har tvätt tid på kvällen med!






Ledsen, förvirrad.... kcus ..<---

Kommentarer
Postat av: emelie

vad har hänt?:(

2008-03-10 @ 23:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0