Överaskning..

Kl är 10 minuter över 8 och jag har precis ätit upp min mat som bestod av Köttfärs sås & Band spagetti.. Jätte gott, det var länge sen.
Idag har jag inte gjort specielt mkt, städaaat o plockat undan samt jag hann tvätta på 2 timmar då ingen annan tvättade o det var skönt innan påsk o sånt här det var menst underkläder & alla handukar tvättade jag..
Sen tittade jag på film det vart en film jag sett någonstans o ja tog hem den, den heter Inga tåtar...Med mikael persbrand bland annat o en massa andra svenska skådisar...Den var sådär.. har sett bättre.
O IDAG fick jag höra att SOlstorm finns ute på dvd såå den fick jag hem idag med SOM Jag längtat..
JAg och nicke gick i mötte M o hans arbets kamrat oo när jag kom innan för dörren så ringde det,
till min förvåning var det min fd gamla kompis.. O jag vart rätt chockad..
Hon undrade hur ja mådde o vad jag gjorde osv? Hon undrade samt om vi kunde hitta  på något så jag satte mej i bilen o åkte dit...
vi hade mycket o prata om kändes det som =/ hehe... GLAD att hon ringde verkligen..
Hennes son kan gåå nu o det var verkligen kul o se oo han är HELT tokig ooo nicke, bara skriker efter honom haha oo nicke springer o gömmer sig bakom soffan....stackarn HAHA...
Sen började vi titta på en massa gamla bilder oo de va lite kul alla bilder har ju sin mening...
Sen kom hon på att hon ville göra KOLA hehe såå vi bakade el vad man kallar det, det kokas bara någon minut...
Nää de var ialf riktigt kul att du ringde oo hoppas de e början på något kanske......

En sak veta du... Du kommer alltd att han en plats i mitt hjärta hur illa vi än gör varandra. ALLTID.. vi har levt tillsammans i över 8 år. vi satt ihop som vi vore gifta. Varje dag vi sov tillsammans varje helg.. SÅÅÅÅ otroligt minne på många ställen...... Eh du vet själv vad du betyder för mig. <3

så jag kom nyss hem var där ett tag..
Nu bestämde vi att vi skulle ses på tisdag oo en annan tjej kompis ska vara med också ANNA som vi inte träffat på år o daaar :) hehe.... Vi ska fika nere i centrum kanske ska ha tilda också vi får se.. Sen kanske vi går o badar jag tilda ooo kanske Kevin & Emelie följer med *ler* OM jag inte skulle få jobba el hon lika så..



Neeeej jag bjuder på några gamla bilder som får mig att tänka på många saaker
...

image67

image68

image69

image70


image73

image74




RIKTIGT GAMLA FJORTIS BILDER.... MEN VILKA MINNEN.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0