övrigt

Som vanligt har man massor i huvudet för att skriva om men sen får man hjärn släpp?!?
HAde massor att skriva om i går men nä då ville inte bloggen leka med mig så de sket sig..suuuck..

HAr precis ätit upp rester från igår då min ÄLSKADE bjöd på middag.. Fisk(röd tunga) med pressad potatis , så han kokade fisken i en vitsås oo jag älskar denna mat. SAMMA MAT som vi åt när vi förlovade oss.... älsklingen vet vad jag gillar ;) hihi.. till förätt var det baguett med Laim Aioli... Muuuuums så gott...
Så drack vi mitt vin till, skit gott det med... Där efter middagen flyttade vi oss till soffan för melodifestivalen började då... Strax där efter så vart det efterätt som bestod av Päron bitar med smält after8 ovanpå med en glass bit till :) Muuuums.. Jag gillar inte Päron men jag tänkte nää kan inte klaga så jag tugga svalde tugga svalde hehe *ler*  hahaha....
Det var en helt underbar middag.. Medans M fixade till middagen så var jag och hälsade på tilda o carol med familj det var länge sen mer än 3 veckor tror jag.... Det var mysigt man har alltid något att berätta när man inte ses så där på ett tag...

Efter middagen oo schalgern som sagt PERELLI VANN.. Gjorde mej inte ett dugg förvånad? Redan klart för länge sen samt när radion spelar låten 793749734937 gånger om dagarna oo vissa låtar han man aldrig hört? Är det att ge alla låtar en chans?..
Ialf där efter kollade vi på Beck  - Vita nätter.... Seen vart de sova...

Imorse låg vi verkligen oo drog oss MYYYSSS... *älskar* M gick upp o började meed frukosten oo där till tittade vi på andra beck filmen - mannen med ikonerna- Har ju sett alla dom där men alltid lika bra...
Efter det hamnade vi i sängen igen hihi *psssssst* :P

SEEEEEN vart de lång promenad med nicke i sooolen så skönt när solen står högt. Så vi traska över till M´s föräldrar där vi pratade lite skit o såå... Vi pratade om att kanske gå o tittade på bio Rambo, någon av dessa dagar vi då vi alla e lediga... Men vi får se... Kanske jobbar över påsk vi får se. sen på måndag efter påsk fyller M´s pappa år så vi ska dit på fika...
I påsk vet ja inte riktigt vart vi ska vara vi får se.. Beror också helt på om jag får jobba el ej....
M är ju ledig nu Torsdag fredag lördag o sönda måndag SKÖÖÖÖÖNT !! *ler STORT*
Sen gick vi hem oo nu sitter M o spelar o jag här ska snart ner till min vän Bengt jag oo nicke =)...
Ikväll blir det Wallander( en som vi inte sett, el ialf inte mins) med lite smått o gott..


Imorn blir de simning igen såå sugen på att gå o solaa men måste vänta lite för ekonomin...


'Saaaaaaamt att Jag o M började prata igår om att åka på BANDIT KRYSSNINGEN det skulle vara såå kul så mkt folk oo såå mkt bra band... Så vi hörde med Totte o hans tjej, oo han var på han skulle kolla med sin brud..
Älskar bufee ooo ha mys ååh de va länge sen vi var på kryssning senast när vi förlovade oss tror jag..
Sen kollade jag med Bengan idag också åå hon är PÅ =D saamt kanske en kompis till henne, såå vi kanske blir ett par styckna... Om de finns biljetter kvar när vi ska åka...
Bara ETT PROBLEM jag är inte 21, meen hmm Vi kollade med M´s jobbar kompis han kanske skulle dit med å då kanske han kan gå i målsman för mig. Annars vet jag inte vi får se.... Skulle vara så jäkla kuuul...
hoppas på att det verkligen blir av ialf oo inte som vanligt MKT SNACK LITE VERKSTAD... o biljetterna släpptes för en månad seen så kännslite brådis......

Nuu måste jag dricka upp mjölken oo sen diska av tallriken sen åka.....




Det är sådana här helgen som får mig att på minnas varför jag delar mitt liv med dig.... Jag älskar dig grymt mkt..

image60
Middagen igår, underbart gott..

image61
Käärleeek

image62
SNuskt ;)

image63
Vår skrutt har deckat i soffan med snutten under armen & tungan utanför. Husse & Matte Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0