Påsk Afton samt ( resume från gårdagen)

Hinner inte skriva såå mkt för vi ska snart iväg ooo det tog sådan tid att få upp alla bilder på bilddagboken från gårdagen osv men nu är dom uppe...
Igår var ju jannke o totte här samt john o fia..  när alla hade kommit så gick vi upp till godis hjärtat oo hyrde en film det vart en som hette Mr WoodChuck.. SKIT dålig oo där efter tänkte vi spela kort men vi kom in på annat som kryssningarna osv ooo vi måste kolla lite mer om de där o när vi kan åka oo vad de är för båt osv.....
så det blev inge kort men vi hade jätte trevligt ändå oo snackade massa skit o åt gott o drack gott =)
Kl 01.15 gick ala här ifrån tror jag o M följde Jannike o john hela vägen hem med Nicke så han kom inte hem på ett bra tag så jag gick o la mej men som sagt det var verkligen en lyckad kväll..  Nästa gång pratade vi om att vi skulle ses hos john o Fia o hässelby o ha knytis  ha lite singstar oo WII som vi inte hann spela något igår...

Imorse vaknade jag kl 10 oo så gick M upp ooo sen koppla han in tvn så jag kunde kolla o sovrummet medans höll han på i köket oo sen kom han in med frukost på sängen =D wiiee mums var det.. såå vi åt i sängen oo kollade på tv o sen älskade vi som aldrig förr ;) Riktigt mys morgon sånt gillar vi *ler*

Nu har jag inte gjort så mkt fixade mej när jag gick upp så jag slapp stressa med det sen, ska lacka naglarna nu så dom inte går av.. Sen ska vi åka först ska vi förbi tilda o hälsa på sen ut till Mamma o pappa o mormor som är där för att käka en middag Gillar inte alls påsk midda samma som jul bord men NÄ usch...

Ikväll blir det nog en film kväll med älsk oooo sen lite gott kvar från gårdagen!!





TREVLIG PÅSK PÅ ER.

bjuder på lite bilder från igår..

image79

image80


image81


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0