RASTLÖS

Imorse var det ingen lång sovmorgon lite skönt så man inte sov bort hela dan så vi gick upp kl 9. Mathias ut med Nicke och jag gick in o duscha på en gång.. Sen åt vi frukost ooo tittade på SOLSTORM.. Trodde den skulle vara mkt bättre den var okej men men. Hade hört så mkt bra om den!!
Sen spelade vi lite WII, vi spelade små spelen så vi körde mot varandra hela tiden, o det vart lika hela tin hehe.. olika bra på olika banor.. ;) Men kul var det. sen myste vi lite sen åkte vi på kalas...
På kalaset var det bara mathias pappas släkt sida, hans syster o såå M´s kusiner o så =)
ÅH ELIN var där. så kul o se dig oo gumman kanske inte ska skriva ut det här men nu gör jag det ialf.. DU HAR GÅTT NER OOO DET SYNS.... JÄTTTE GLAD FÖR DIN SKULL!!!!!!!!!!!!*super glad'
Så vi fikade gott o pratade en stund sen börja alla röra på sig.. Mathias hade bestämt med sin bror att spela några timmar i kväll. O här sitter jag som vanligt o är UTRÅKAD!! vill se min lönespec också skulle va kul... =D Kommer i morn hoppas jag....
Ikväll ska vi hämta mat ifrån ett ställe o se wallander i kväll de blir mys..

Imorn skulle tilda komma som sagt men när ja messa carol sa hon också att tilda hade börja hosta men dom skulle höra av sig i morgon bitti så vi får se..
Vi skulle gå på en fika med en gammal vän o hennes son men helt plötsligt var det inte så intresant längre.. Kanske inte passar henne längre.. Skit samma jag dammar inte för nån *ler*

Alldelles snart ska jag se Andra Avenyn för det missade vi igår eftersom vi var på midda oo det var verkligen super trevligt...
Nu sitter jag och Bengan o pratar om kryssningar ÅTER igen.. *ler* Skulle så gärna vilja åka kryssningen assååh vi tjatade på svärfar o svärmor  igår mendom hade inte tid sa dom det var massor som dom var uppbokade med..
O mina föräldrar är inte ens ide att fråga för dom vill aldrig om de inte är nått speciellt...

Vill så mkt nu igen jag får sådan där perioder.. RESAAA KRYSSNING .. SPAAAA. ooo ge mej allt.. FAN också..


Föresten igår hittade jag en annons i bålsta bladet som jag tänkte söka till åå de kanske är någon napp.Annars måste jag ta ett snack med vård o omsorg o säga som de är att jag trivs jätte bra men jag måst få jobba mer så vi får inte pengar för de här går inte längre att räkna VARENDA jäkla krona man har de är inte KUL ASSÅ!





Gokväll ooo trevlig ANNAN dag påsk....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0