Skärtorsdag

Nyss skiner sooolen oo nu blåser snön förbi haha. ?! okej...
Kom precis hem ifrån att ha skjussat svärfar o svärmor till bussen dom ska på kryssning =(
VILL OCKSÅ!!!!
Nu har vi pratat om att åka April el maj ialf :) Annars åker nog jag i M självaaa..

Idag hade M sov morgon som sagt underbaaart. skönt för honom att sova ut sen vart det frukost o sen satte jag i gång med o fixa alla Bhoar jag har som jag borde gjrot för läääääääääääänge sen men inte orkat. HAde några st som bygeln gått av i osv så jag fixade till dom så nu har jag fler igen samt jag sydde ihop nickes gos sak som han plockar bomull ur..
Samt vi var o tvättade bilen också M gjorde det jag kollade på..


Kl 1 gick vi  o simmade. ALLA barn i hela bålsta var där kändes det som fy haa... Trångt o jävligt med men men. Nu är det gjort ialf..

När vi klev ur bilen mötte vi enkompis som vi inte träffat på ett tag som bor på samma gård som oss o vi började prata osv om allt o ingenting... O så bestämde vi att vi skulle försöka ses ikväll såå ja måste till systemet med hehe *ler* trevligt kommer lite annat folk dit sen ocksåå så skulle dom spela guitar hero el vad det heter?
Trevligt värre..


Nu sitter jag och väntar på att Bengan ska ringa o säga att hon e på väg hem så ska jag hämta upp henne vid stationen o sen ska vi till ÖB i enköping o handla lite samt gå på willys oo sen tillbaka till bålsta o gå på systemet =)...

Vart ingen jobbande i helgen som det ser ut nu var o lämnade tillbaka nykeln idag, men som sagt dom kan ju ringa från jouren ooo säga att ja ska jobba i morn bitti.. Då är de bara o åka =D
Frågde också om hon viste något om semestern men folk som bett om semester ska lämna in den sist Mars o  där efter får vi se...
Men hon lovade mej ialf från 7e JULI i 5 veckor framåt är mina hos den fabrorn jag är hos idag oo det känns jätte skönt. O veta..
Just nu håller vi på att spara så vi kan åka utomlans i höst jag och M, Kreta kanske el såå.. vi får se..


Nu ska jag se ett Jericho avsnitt innan bengan ringer så ska jág åka..



Puss oo Trevlig Skärtorsdag på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0