skönt var det

Idag gick jag som sagt o simmade o riktigt skönt var det, jag och mina 20 panssionärer haha...
Sköönt för jag är ensam tjej haha så hör man låter som de är 40 gubbar  i rummet brevid..
Simmade 30 minuter o gjorde 50 sits upp i bastun *stolt* Efter det också jag till mamma o pappa o hälsade på lite o pratade skit oo nicke fick träffa "mormor o morfar" han älskar o vara där....
Han gör sina frivarv på tomten haha....
 
Kom hem halv 5 ungefär då gjorde jag potatis o snitzel till middag vart jätte gott.. O där efter data ja lite o sen gick vi en promenad tillsammans jag  o mathias me nicke så vi var hemma lagom till Sjukhuset halv 8.. O nu sitter vi o tittar på Room Service oo där efter är det efterlängtade
Greeeys ;)

Som sagt nu är M ledig 5 daagar jätte skönt, imorn ere sovmorgon för hans del och sen ska vi simma kl 1 o sen skjussa upp M´s föräldrar upp till bussen för dom ska på kryssning.. O så ska vi få påsk ägg.. =)

Jag tror att vi ska åka till ÖB efter  det ELLER på fredag vi får se, ska ringa till kontoret i morn också o se hur de blir med jobb om de vet något ännu? ooo sen ska ja fråga hur lång tid de tar innan hon planerat semestern o såå..

Fredag blir de kanske öb o willys då som sagt vi får se vilken ordning vi tar det i, oo sen ska vi damsuga o skura golvet  oo bada nicke ska vi med. FOlket som kommer på fredag e lite känslig för hund såå därför gör vi det...





Hejsveeeejs

Kommentarer
Postat av: bengaaan

Åk på fredag så får ni mej till sällskap.. snäääääääälllla (a)

2008-03-19 @ 21:06:14
URL: http://emelieeditlinnea.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0