smått ARG

Min data håller på att säcka  ihop redan.. ÅHH den hänger sig oo tar hur lång tid som helst på sig VARFÖR? tror de är virus så M måste kolla in datorn, ida måste ja bränna ut alla mina bilder på en skivaa om den skulle krascha såå är hela min MINNES värld borta Fyya vilken mardröm!
blir irreterad haft den drygt 2 månader...Bara..

Börjar om 2timmar drygt o jobbar till kl 4 lite meningslöst men men...Går ganska fort hoppas jag, i morn hoppas jag på att de är sol så jag kan åka ut till pappa och tvätta bilen =)

Imorn eftermiddag ska jag beställa biljetter för mig, M och Christoffer, hans tjej o John o kanske Fia vi får se... :) vi ska Jumper i Kista på fredag kväll.. Mysigt..Nicke ska sova hos farmor från freda till lörda
för Lördag / Söndag jobbar både jag och M såå...

Imorse när jag satt och åt frukost så satt jag och tittade i Hänt Extra (älskar kändis skvaller)haha...
Ialf så i mitten uppslaget så kom SVERIGES sexigaste man upp,  jag kikade runt lite o började sedan läsa om alla grabbarna.. Det var en kille som jag la märke till o tänkte hmm??
Sen när jag kom till honom såå kom han HÄR IFRÅN BÅLSTA ;) hehe.. Rafel Vega hehehan ör 1 åräldre mig. Lite kul att han kom här i från sedan när ja forsatte o kolla vidare o tänke han såg okej ut så kom HAN OCKSÅ HÄR IFRÅN haha Jesper Grossman heter han tydligen han gick i samma klass som min  M ett tag hahaha...
Lite kul 2 st från BÅLSTA!!!!!
ibland är världen bra liten..


Igår gjorde jag äppel paj på våra äpplen som jag hade tänkt slänga först, FÖRST hade jag tänkt göra äppelmos men kom på att det kan jag inte riktigt haha så de blev en liten äppelpaj!

O damen som skulle komma o kolla på vår lägenhet igår skickade ett sms vid 4 o sa att hon inte ville byta längre, det kanske var tur i oturen. För M hade ångrat sig oo ville inte nog byta till den.. Men men så vi gick in på hemnet o hittade genast ett hus i stället som vi ska kolla på den 16onde långt kvar oo de var dyrt men vi ska ta ett snack med banken igen.. Det var riktigt mysigt 3 sovrum och uteplast o allt en våning på aaa mins en hur många kvadratmeter men men.. Drömma kan man ialf.... =)

nicke e fort på "g " med sin nya kompis haha sitt antiskall halsband de funkar bra tror jag. Idag ska han vara själv i 3 timmar så får se om grannarna klagar haha...

Idag ska M till kyropraktorn oo då kommer vi hem ganska pecis samtidigt oo sen ska vi äta idag blir det fiskpinnar & potatis mos oo sen blir det simma efter kl 6 någon gång!
Igår var jag ute på lång promenad verkligen jag o nicke gick 1½ timme så vi mötte M på vägen hem också.. Jag hade nicke Lös hela vägen o han blir bara bättre o bättre..
En på M´s jobb håller på att utbilda sig till hund jaa vad kallar man det hundskötare tränare typ oo frågade om hon fick låna nicke sen när nästa kurs börjar dåå ska hon ha nicke som "prov" hund i kursen så de blir gratis för oss.. OO han kommer verkligen älska det.. Det är vardags lydnad o så får han träffa andra hundar med..

Nu ska vi gå till banken o ta ut pengar till M såå han kan betala kyropraktorn, sen ska vi hem oo käka lunch innan vi går ut på långpromenad för jag ska åka sen=)




/ Ig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0