statistik

Känns som hela dagen har gått bara för jag har så svårt att komma ur sängen kanske är det för att jag fick hem mitt täcke igår  o det var så skönt..
Igår kl 10 gick M ut med hunden o kom inte tillbaka på ett tag o jag ringer o till slut stänger han av mobilen. Han kommer ialf innan för dörren kl 11 o är jätte sur då har han gått hem  och hämtat sin mob hos hans föräldrar o sen gått hem igen..
vi vart osams i sängen oo somnade sen .. Kul =/ usch..
Imorse gick han upp oo gjorde ingenting stängde av radion o sen kom han ner krypande på min sida under mitt täcke ooo tröck sin kropp mot min ooo började små grina... O sa förlåt hur många gånger som helst o jag skulle veta att jag BETYDER allt för honom ooo om han ska välja mellan mej o WOW (spelet han spelar) såå väljer han så klart mig. Men grejen är det o de förklarade jag för honom att jag ber dig ine välja på det sättet de är din fritid ja... Men att välja kommer vi överens omen sak så är det så inte hålla på att ändra osv...

På lördag har M bestämt att vi ska åka till Kista o fika el Käka o sen gå o titta på 27DRESSES, som har bio premiär på fredagen hoppas verkligen den kommer vara lika bra som den ser ut att vara.


Sen fick han jätte brottom till jobbet ialf men hann.... Jag somnade om ganska snabbt och  vaknade kl halv 9 när M ringde oo vi prade lite..
Jag gick upp o åt frukost oo kollade lite på tv sen gick jag och nicke ut samt vi gick bort till posten o la på brevet till ansökan jag sökt till.
Sen gick vi vidare mot Arken ooo nicke fick välja ut lite ben han vart helt tokig hehe.. Han fick ialf ihop några stycka..
Så kollade jag på halsband så ser jag att dom har 50% på alla halsband men hittade jag ett då var de för stort så han kunde dra sig ut oo de andra var för TAJT.... ooo sen hittade jag ett blått jätte fint för 69kr... o de satt jätte bra så de ska jag gå tillbaka i kväll o köpa för jag hade inte tillräckligt med pengar med mej el hade rättare sagt inge kort med mej....

När vi kom hem så hade posten kommit, som sagt en räkning i efterhand jag hatar sådana men bara o betala.. OO seen hade ja fått min lönespec..Vart ganska besviken inte allt så mkt som jag hoppats på. Först drar dom skatt o sen får jag semester ersättning på men de är inte mkt... Men men... Får pengarna i morn o då ska vi betala min mob räkning..

Får väl ta o inse att de blir Ingen  Kryssning varken med Mamma o Pappa eller med våra vänner.. =( hur jävla mkt jag en vill åka.... Jag får välja mellan att åka på kryssning 24timmar o inte ha en spänn kvar sen efteråt el vänta oo kanske gö något kul bio el så istället.. O det säger sig själv... hmm.. Men men vi får se.... hoppas kanske på att vi kan åka kryssning på vår 3års dag fast det är ett tag kvar men ialf....

På fredag ska jag ner till kontoret och lämna in denna månads tim rapport, o tala om som läget är att har dom inget mer till mej o säga att jag är ute efter mer tider för jag måste få en fast inkomst annrs måste jag söka vidare. FAST jag inte vill =( . .

När vi gick ut i morse såg det ut som de skulle vara jätte fint väder o det var det väl, MEN blåste som F-N ooo det var inte lika skönt..
Tänkte äta lite lunch snart oo sen kanske se en film o sen ta en promenad med Nicke så kanske vi går o möter Mathias.. vi får se... har ingen bra mössa som är tät.
Hoppas på att vi går och simmar ikväll kl 6 för efter det är de barnfritt o de är så skönt. Skulle kunna gå o simma kl 12 själv när det öppnar men har ingen lust alls när hela simhallen säkert är full med alla barn som har påskloooov...


Nu har mina fingrar stelnat till eftersom att jag blir så KALL när jag sitter här....




Jag vill TACKA så jätte mkt för komentaren till dig Anonyma. Det värmde verkligen!!

Var inne på min statistik idag å OJ säger jag.. igår o förrgår var sidvisningarna uppe över 80 st....
Skulle vara kul med fler komentarer.....Tackar så mkt ialf.



Kommentarer
Postat av: martina

det var ju skönt att det är bättre nu, mår du bra så mår jag bra också, är inne i din sida ofta och tänker på dig.

2008-03-26 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0