Suck i stora ORD.

Jävla skit bank, man loggar in fixar räkningarna men SEEEEEGT går det. Sen helt plöstligt loggas jag ut...
Skit bank, jag måste betala räkningarna....

Jag åkte ut till mamma och pappa o hämtade täcket oo skrev ut min cv som jag ska gå o lämna i brevlådan i morn,
sen pratade jag med dom om kryssning om dom ville åka? Vi fick nämligen 3 sådan där checkar av M´s föräldrar o de är för 6 el 12 personer och då tänkte vi åka mina päron o hans men fan vad vi höll på..när vi väl kom överens med ett datum sååå fanns det ingen hytt och när vi hittat hytt fanns det plats för bufee sittning ooo seeen är det helt plötsligt FULL BOKAT??? SUCK...
vart bara mer o o mer irreterad..

Fan snart skiter jag i allt och åker min egen väg oo åker på någe spa el liknande.. Suck
så trött också vill jobba som alla andra dra in pengar o blablabla......JA jag tjatar..

Jag kom hem vid halv 8 ungefär då satte jag mig o kolla på sjukhuset o sen gjorde jag en smörgås med en kopp te.. Nu sitter vi båda här o kollar på House.....
M frågar vissa saker o han förstår inte att så han behandlar mig behandlar jag honom tillbaka. Vilken kille som helst kan förstå att:
Man inte kan kommao gå som han vill o med det menar jag att han inte tar intisiativ till något själv utan alltid är det jag som kommer med förslag.. O sen det här jävla spelandet, jag skulle lätta kunna klippa den där sladden o inte bara EN gång..... Att man säger att idag ska jag spela o de tar ungefär 4 timmar oo man börjar kanske kl 4 ooo sen kommer jag hem kl halv 9 o säger nu äter vi. AAA jag kan inte äta riktigt nu.
NEHE??? bara o stänga av......
just nu känns det som om han beter sig när han bodde hemma o hade sitt singel liv...
vi äter på skilda håll går till varsin dator. Vad är de för jävla PAR? som lever i samma hus men sitter på varsit håll lägger sig o sover ooo sen samma visa dagen efter!
När jag försöker att säga mej ner o äta vid matbordet får jag tjata o han säger ja jag kommer lagom till att jag ätit upp min mat o det har gått 15minuter på det såå kommer han oo så tar han sin mat  o går till datorn..
Vad är de för nått?!Från det att han VAKNAR & kommer INNAN för dörren såå sätts ON knappen på. Men inte en enda dag kan han offra sig från datorn jag KAN faktiskt det men jag sitter här för jag har inget o göra....
Jag försöker få honom med ut med nicke osv men näää ingen höjdare el så går han själv el jag själv....

Jag känner mig som en jävla mamma rent ut sagt, ooo hur mkt man än försöker o förklara så förstår jag inte?oo jag är så dum & jaaag ACEPTERAR inte att han tycker om o spela oo jag jobbar inte så de är min uppgift ungefär så. Jag förstår att jag kan ställa mej o laga mat  o kanske tvätta men de står inte i pannan på mej att jag ALLTID ska göra de? Gör inte jag mat då kan M komma kl 8 på kvällen, VAD SKA VI ÄTA??????? =/ Trööööst löst...





Har massor inom mej som jag borde SKRIKA av mej på någon... Kom inte för nära bara för då kan man ilska för någon annan komma ut över dig omedvetet !

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo jag här är det ungefär samma sak.
Men han äter med mig ialla fall.
Jag har också förklarat många gånger att det inte känns som dom kan offra en minut för att umgås med en.

2008-03-26 @ 09:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0