Tisdag

Solen skiner just nu o snön håller på att smälta där ute..
Anna o Lillen & Kev kom hit vi gick upp o fikade på en gång... Jag köpte bara en varm choklad sen satt vi där o sen gick vi in på ica  o köpte fikabröd så gick vi hem i åt de så jäkla dyrt med fikabröd på fiket samt fanns inget gott !!
Sen köpte jag en ögonfrans böjare på ica faktiskt det kostade 15 kr.. Sen gick vi in på Kicks oo kolla lite då kolla på ja på böjjare där.. oo den kostade 79 KRONOR.. Hahaa vilket skämt alltså. Ialf så gick vi hem hit och käkade o pratade oo kev skulle sova för länge sen men det hade han inte tid med haha han skulle bara jaga Nicke haha oo de ville inte nicke!! Sen kollade vi lite på bilder sen var dom tvugna oo åka för Anna skulle hämta En hund oo Emelie åkte med för dom skulle träffa Becca o Wille :)...
M har inte kommit hem ännu, han har ringt en gång idag o fråga om vi skulle äta vofflor, Men NEEJ tack skit äckligt... Fyfan.

När som helst ska jag ta något o äta o sen när M kommer hem ska jag ta bilen o åka till mamma o pappa o kolla kryssningar & sen ska jag skriva ut min CV där som jag ska skicka idag o sen ska jag hämta mitt täcke sen efter det ska jag gå o simma på en gång kl 6 tänkte jag kl 7 stänger det...



Såg massa jobb nu igen var inne på AMS. fanns en del ska nog sitta hela dan i morn o söka på igen.....
Hoppas verkligen min LÖNE SPEC kommer i morn, den kom inte idag o lönen kommer på torsdag! JAg mötte min ICA men hon sa inget...




skriver nog mer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0