vit påsk?

Inatt var det betydligare skönare o sova.. Sov 9timmar i STRECK ;) sköönt...
Men synen utanför vårt fönster fick mej att deppa... ÅHH nu hörde jag på radio med att det blir en VIT påsk.. Åhh.. suck...=(
 Ge mej vååår.. värmee....

Denna morgon har jag hunnit med att :
Äta frukost( fullkorns baguett) GOTT =D
Skickat mail till min handläggare på arbets.m o rapporterat hur det går för mig.
 Varit inne och kollat jobb, inge spec inne.. trist...
Ut med voffs ;)


Nuu ska jag gå o borsta tänderna sen lägga mej o se en film (inga tårar) sen kl 1 blir de simning...

Hade planer på att gå igenom min musik (gamla) för kan ta bort sååå mkt så de blir lite mer plats...
LÖN om en VECKA*ler*



image66
GE MEEEEEEJ - har detta redan men vissa deler e slut..
GE MEJ - 300Kr på kicks....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0