wie

solen skiner IDAG IGEN =)

Om en timme slutar M då ska jag hämta honom sen ska vi till jakan o titta lite, sen ska vi hem o äta pannkaka o soppa..
Innan vi åker ska jag damsuga & gå ut med Nicke, såå snart ska vi göra de!
Åkte ut till pappa i förmiddags o så pratade vi lite o så sen tittade vi på svensk kriminal serie igen hehe Irene huss =D hihi den var bra =)
nicke fick träffa moffar också...
På lördag efte jag o M jobbat så ska vi ut till pappa för han är själv i helgen så ska vi äta tacos & kolla  på melodifestivalen... Sen åker vi hem på kvällen eftersom vi båda jobbar på söndan också..

imorn fyller min vän Emelie Bengtsson 21 år.. wow haha bara 89år kvar till HUNDRA HAHAA *hurra*



¨ todeluuu ¨

image49

Kommentarer
Postat av: malin

haha ida de e 79 år kvar till 100, inte 89 ;P
hjärnan kanske halvsov när du räkna :P

2008-03-06 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0