almänacka.

Morn morn..

Vaknade av att en tjej från gruppen där jag jobbar ringde och ville byta en tid med mig, men nu ångra jag mig. Kom på en annan tid som hon kunde få istället *ler* hehe får se om jag ringer upp henne sen..

Det var bra att hon ringde för då kom jag upp!
Nu sitter jag och tittar på Skildavärldar, det var grymt länge sen hahahaha....


Börjar kl 14.30 idag... 


Här hemma är det fort  kaos, fråga inte varför.
Ikväll jobbar jag kväll som sagt skönt..

 Efter skildavärldar ska jag ut med Nicke & sen ska vi gå upp mot bokhandeln oo för jag måste köpa en stor & liten almänackan, orkar inte ha en massa tider i huvudet samt en massa nr som är uppskriva överallt..
Plus att på den stora almänackan så kan M själv se hur jag jobbar osv..

Har inte bestämt mig om jag ska gå och simma el inte, vet inte ännu.. El om jag ska åka till Sofie vet ej om jag hinner!
Nu börjar verkligen frysen ta sluuuuuuuut haha mat oo ALLT...Imorn blir det möte kl 9.30 o sen hem o storstäda oo sen simma.
På onsdag blir det shopping med mina brudar..


Idag skiner solen ialf, men de blåser ute det syns.. Alltså kallt ute =( .




_________________________________________________________________________


Jag vet att du inte läser,  men du ska veta att jag älskar dig så oerhört mkt..
Men bomben satte sina spår.. Du förstår inte hur mkt du sårade mej, det var en dröm.
Detta var inte 1a gången du sårade mej på det viset!
Jag kan inte bara förlåta hur mkt jag än vill, jag är arg och ledsen och kommer vara det ett bra tag till.

Låt mej va o inse att du har gjort fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0