Bajs vädeeer..

Godmorgon...

Precis ätit frukost oo ska snart sätta mej o titta på barnmorskerna i förväg för Sussi & micha är ju med sin lilla Devin.. :P Sen i kväll kan jag ialf inte se så jag ser det nu.
Sen ska jag sy ihop lite byxor tänkte jag..

Planerna för idag var att träffa Bengan oo fika kanske beror på när hon ringer :P ska simma o fixa lite andra saker senare!

Imorn jobbar jag igen samt fredag.

Sen i helgen jobbar M såå får se vad jag gör, på lördag kvällen vet jag ialf att vi ska på kalas till M´s kusiner.. Myspys hoppas  på någe lunda fint väder!!
PÅ söndag ska jag nog åka till Coopen o stor handla!!

Måndag jobbar jag kväll, sen på tisdag jag ska jag till huvudkontoret i upplands bro för att träffa en tjej som har har hand om folk som vill jobba som avlösare... Det är personer som vill ha hand om fosterbarn el barn med handikapp o avlastar barnen! så de ska jag jobba med också så jag bygger upp min tid på  =) Just nu lutar de åt en pojke som är 3½ år.. Hoppas jag får jobba hos honom oo att mitt schema fungerar ihop med det..


Jävla bajs väder, i helgen kändes det verkligen som om det var  sommar. Nu är det vår igen för mig, usch inte ens skönt att gå ut Brrr.......




Lite besviken för huset där, kan ju fort bli vårat men men måste vänta o se om de kommer fler folk på nästa visning hoppas verkligen inte det!!
VIll ju försöka komma in så fort som möjligt också.



Näää tillevippen på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0