Banta? Jävligt löjligt.

Nyss tittat på barnmorskerna, det var tydligen näst sista programmet. .som vanligt vart det en massa tårar.


Fick höra att en bekant till oss hans flickvän ska åka utomlands om någon/några veckor, oo hon höll på att gå (promenad) alltså för gå ner i vikt tills hon skulle åka?Förstår inte riktigt grejjen?
Man hinner liksom inte gå ner så fort som folk tror? SAMT vem faan bryr sig? Man är i utlandet, ingen jävel känner en? Men här hemma ska man gå runt bland folk man känner hit  o dit å se lite ut lite hur som helst.
Det är när man är i utlandet man ska skita o de, vem fan bryr sig om vad folk tycker då?Man träffar ju knappast samma människor igen..
Blir så trött för det är så otroligt jävla barnsligt.. PLUS att  människan är inte ens stor??? Vad fan ska bort?
Folk snackar så mkt om beach 07 beach 08?? Okeej men resten utav året då?Varför ska man BANTA om man nu ska göra det precis på våren? Känns de verkligen såå jävla mkt bättre??
SUCK.. 

En sak till angående folk som pratar om sin vikt hit o dit... Jag känner många människor som tjatar dagarna ut  o dagarna in om att de är för stora?! när som inte ens har en gnutta fett?! Visst kan man tänka på vad man äter men vadå banta när man redan väger kanske 50 kg???FAN killar gillar inte SMÅ flickor med flata bröst o inge arsle..
De ska va nått o ta i....SÅ JÄVLA IRRETERANDE sååjag blir så förbannad..

Folk tjatar hit o dit jag måste gå ner jag måste göra de ooo dee oo de.. Men vadå om du nu tycker att du är så jävla tjock o du väger 50-70 kg ... och Du umgås med mig.. VAD i helvete tycker du om såda personer som mig då? JAg är denetivt inte liten, oo det är inge jag tjatar om dagarna ut o in. JAg kan därimot ha mina stundet för mig själv jag med samt jag kan skämta om att jag är stor.. Men jag gnäller inte hela jävla tiden.


Grejjen är den att jag är så trött på folk runt om kring mej tjatar om vikt o tycker dom e "tjocka" då vill jag inte att du umgås med mej eller oss längre! För mig är vi FETA i dina ögon sen när jag själv tar upp det så jaha men vadå vad tycker du om mig då om du själv tycker att du e tjock? Ehh lägg av får man bara tillsvar? Sluta upp med det o slluta ljug för dig själv..



som jag sa du / ni behöver inte ha någon kontakt med oss/mig om ni bara ska tjata om eran jävla vikt hela tiden. Skaffa er en ny hobby oo väx upp flickor, världen idag ser inte ut som den gjorde för 10 år sen.. hellre lite för stora bröst än flata, hellre lite störra rumpa att ta i en BENIG....





för i helvete sluta tänk på något annat än dig själv!!!!Om du nu e så jävla tjock som du tycker?gör något åt de men skyt inte om de!! Ok?''



Nu har jag fått skriva av mig..






Imorn blir de banken om LÅN, ge mig huset NU








image116


Om inte vi kvinnor sluta tänka på något annat än vikten så kommer vi alla se ut så här snart?!Problemet är att samhället vill inte inse att flickan i spegeln är den NORMALA människan..

Kommentarer
Postat av: KusinVitamninElin

HEJ IDA!!!!
Fan va du e grym! Gillar dig skarp massor!Jag och sysetr min kommer att fira den 18 maj klockan 14:00 (tror jag) hos päronen våra. NI ALLA TRE är givetsvis såååååå mkt välkomna, presenter eller ej skiter vi båda i, att bara få träffas är den största gåvan (iaf för mig).
Älskar er alla tre!
Puss- och kramKalas!
Elin Pelin, kusinvitamin...

2008-05-08 @ 11:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0