Bokat & klart =D

Nu har vi bokat, jag ringer oo checka läget först oo såå..
Vi bokade vecka 30, den 21a Juli åker viii &  campar fram till den 25e. Sen åker vi vidare mot Göteborg o är där till SÖndag tror jag och handlar lite på Ullared, hoppas jag hihi..

Kommer bli hur mysigt som helst, ska bli såå skönt o bara komma bort. spec med dom bästa också *LER* 
Mathias, Benga oo Sofie <3..  Nicke ska bo hos Mormor o morfar!
Kommer bli den bästa sommaren på läänge, Myyyys.....



Och inte alls dyrt heller,  sen på fredagen när vi lämnar Vadstena Camping så är det lööööning också .. wiie..







Nu ska jag ut o hämta mattes kille hos mormor o morfar..


Kommentarer
Postat av: beengish

vi ska ha så kuuuul! Och jaa jag lovar ska inte packa för mkt, haha annars får vi hyra ett ssläpvagn som vi lastar på:p haha nej då!

Lääängtar

2008-05-30 @ 14:33:21
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0