Bränd

Legat på stranden idag från halv 12 till halv 5...
Är verkligen brääänd, har ju en heldel färg innan men alf..
Nu är jag verkligen Mööööörk oo alldelles varm oooo svettas känns nästan som man har frossa haha..

Jag o bengan låg ialf på stranden o hade skit mysigt medans nicke badade om om om om igeeen hehe..
Han verkligen älskar vatten... Nu e han jätte skitig och han hade hoppas från bryggan flera gånger hehe..
Sen gick vi hem till henne och kollade campingar till vecka 30,  ..
Sen åkte jag och Nicke hem till svärfar o svärmor o väntade på dom, sen grillade vi korv och åt middag där..
Lika mysigt som vanligt, sen kollade jag och svärmor campingar hon hjälpte mej oo kolla lite eftersom hon viste lite vart allt låg.. Hittade en camping som jag o M verkligen gillade..


Nu är jag hemma och har kollat på Greys Anatomy,  o forsatt o kollat campingar men just nu kollar jag själv eftersom ingen vill hjälpa mej o leta efter annat =(.
Men ajaa vi får se ska ringa i morn oo kolla hur de ser ut på den campingen, bara ren tur om de ens finnns kvar stugor/villor..Får väl se!

Imorn kanske jag ska sola på dagen med Bengan igen och sen ska jag hem o duscha o sen åka iväg till Mamma och pappa för att äta med dom och sen åka direkt till jobbet, imorn kväll jobbar jag 20.30 - 07.30.. Hur ska  jag orka? när jag somnar kl 10 på kvällarna hahahahah...
Men men så jag kommer somna direkt när ja kommer hem fredag morgon sen ska vi åka o hämta Nicke oo så kanske vi ska äta hos mamma och pappa på fredag kväll då..
Imorgon kväll ska M på grönan med lillebror o kusin & några vänner oo gå o lyssna på Inflames.. Kommer va såååå mkt folk usch..

På lördag jobbar Mathias, o jag ska nog till SOfie oo sola oo grilla tror jag får se hur vi ska göra..



Nu ska jag natta kudden fast jag inte är speciellt trött, hade jätte svårt och somna igår kväll. Rullade runt runt jätte länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0