bullbak var det här.

Imorse vaknade jag kl 9 då andra gången Mathias ringde, han har igentligen ingenting o säga men ringer ändå haha.
Jag fick för mig att baka bullar har fundera på det ett bra tag nu men aldrig kommit till skott. Så nu gjorde jag det på engång oo så åt jag frukost medans degen jäste..
Gjorde bara en halv satts, det är till i morn kväll då vi ska över till M´s föräldrar o käka mat  osåå...

Jag och nicke ska snart gå ut så vi möter M på vägen hem han slutar snart  =) . .
Det blev inge jobb i helgen för honom men nästa helg ska han få jobba ialf, hoppas kanske de är sämre väder för de är inte kul o jobba med finväder.... sen på sönda nästa V. ska vi till Elin & Anna ( M´s kusiner ) som fyller år ... Helgen efter den 23e såå åker vi till landet ;) bara vi 2 då hoppas jag på strålande sooooool *ler* Sen är de bara 1 helg kvar sen börjar jag på  mitt schema..


Det var en person som undra om jag kunde lägga ut mitt dröm hus men vill helst inte göra de, vet igentligen inte varför men känner att jag vill hålla det för mig själv tills jag  vet hur allt blir. Väntar på fort på att banken ska ringa oo säga hur mkt vi får låna upp till om vi kan lägga en budjivning nästa vecka!
Om vi flyttar så får vi komma in i huset ganska snabbt samt att vi ska försöka komma här ifrån så fort som möjligt fast vi har 3 månaders uppsägnings tid.. Men har ingen lust att betala dubbla hyror, samt vill någon komma in så fort som möjligt o den personen kan betala hyra såå fixar det nog sig ändå =)
Vi får se som sagt..

Idag är det konsum himmel som M hade kallat de, soool med lite moln. När M kommer hem ska han försöka lossa på hjulen på min cykel så ska vi åka upp till macken OK/Q8 för att kolla om dom har några slangar till däcken, min är de punka på. Jag vill cykla alla andra gör de o de ser såå härligt ut.. Jag vill cykla till svärmor o svärfar iställe för att åka bil varje gång.. Vi har igentligen inte råd med ens det men det är något jag verkligen vill göra o istälet för att hålla på att ta bilen varje gång kan vi lika gärna cykla. Vi måste bara kolla hur vi ska få i hop någon av M´s cyklar de är lite knas med dom...

Så det ska vi nog göra idag samt vi ska no se OTH en stund seen åker vi nog till hans mamma o pappa o hänger en stund =) Äter vi inter där så äter vi hemma haha....
Men i morn hoppas ja att de bara blir BLÅÅÅÅÅÅÅ himmel för då ska jag sooola hela dan hos svärmor  osvärfar*ler* sen ska vi käka middag där & sen spela kubb o såå....

Söndag kl 13.00 är det visning sen efter det ska vi käka midda hos mamma och pappa, mamma ville de :) Dom skulle också grilla. muuuuums....


Nästa vecka jobbar jag Måndag, Torsdag & Fredag tror jag det var..
Men denna helg blir bara till o sola oo umgås med familj myys älskar mina familjer båda 2 väldigt mkt...




Om vi flyttar och kommer in o huset ganska snabbt så blir det varken.
Utomlands  ( i höst )
El kryssningar i sommar.
El så semestrar,
Nästan inge landet.
Inga angaskemang...



Exakt varenda krona ska gå till huset NU. om vi inte får huset så måste vi ialf börja spara tills nästa hus!
Skiter ärligt i om de inte blir nån semester EL något hit el dit. Jag får världens hus med tomt jag kan pilla hur mkt jag vill på min egna tomt  seeeen det blir VÅR semester.....




Vi har tivoli utanför oss här på fotbolls planen, det ska vara torsdag, fredag och lördag. Ohh vad mysigt tänkte jag så ett gäng kom i onsdags då tänkte jag ok resten kanske kommer senare.. Men inge mer har kommit.
De måste va ett SKÄMT..  TIVOLIT utanför har 3 aktrationrer???HAHHAHAAH vilket jävla tivoli, de har inte varit en människa där haha SÅ PINSAMT om något..




Neeej nu måste vi skynda på om vi ska möta dom!
Mussmuss..

Kommentarer
Postat av: ElinPelin

Ändring i planerna tydligen....Kalaset är flyttat...
Kalaset för mig och systra mi blir på lördagen den 17 maj klockan 16 hos mina päron...
Om inte ni kan komma får vi fixa en helg när Ni tre kan komma till mig istället...
Svettiga kramar från jätte varma U-sala
Elin

2008-05-10 @ 16:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0