helg

Igår på förmiddagen satt vi hos svärfar  o svärmor o sola o umgicks, jag o svärmor drack cider i mängder haha dom hade köpt cider i Tyskland.. mums var den :)

Senare på kvällen så drog vi ner ett gäng till kalmarsand oo grillade :) sen för flyttade vi oss hit upp utanför oss.
Blev inte så lång kväll, vi kom hem vid halv 12 tror jag klockan var!!

Imorse var de upp på en gång , frukost till One three hill sen började städningen jag sprang ner o kollade hur de såg ut med tvätten den var bokad men ingen tvättade så jag gjorde det, ;) har en till tvätt tid i kväll då bli det handukar... Sen har jag duscha samt badat nicke är helt slut så därför sitter jag här oo vilar lite nu.


I fredags så var jag hos S í Bro med 3 andra tjej kompisar de var trevligt tycker jag....



kl 14.00 idag  blir det kalaas sen får vi se vad de bilr förutom tvätt... Sugen på Bio men vet ej om jag orkar..




Känns som världen rasar samman snart.
När man äntligen börja bygga upp något så försvinner alla? =/
En flyttar kanske MIL här ifrån nästa sommar ?=/
Nästa kanske börjar i skolaan... =( MIIIIL här ifrån :(.

Triiiist... Glad för er skull verkligen men vill inte =( !




Imorn börjar jag jobba oxå, lite nervös. =/ hm men de går nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0