Hos Mor & Far Min...

Sitter ute i Häggeby, som vanligt skulle vi bara hit o lämna det vi hade köpt på kryssningen sen skulle jag ner till Tilda men dom är inte hemma.. Dom är o köper ny bänk till köket så får vänta en stund till.
vi har fikat oo sen såg M att mamma hade gjort lassagne oo jag tänkte Neeeeeeeeej... Sen frågar mamma om vi ville äta här o jag vet att M älskar lassagne medans jag hatar de såå vi stannar. Jag ska äta kyckling ris o curry sås *muuuuums*
Sååå sen ska vi hem o titta på Humor galan i kväll, myyys..

Min bror är här i sthlm o hälsar på, han håller på att laga sin bil i garaget tillsammans med min pappa och vår morbror som är här (han jobbar på volvo oo är mekaniker) så han är också här samt min älsk är också där ute o försöker lära sig....  =)

Fick mej en ide i morse att jag vill träffa massa vänner & bara grilla o dricka oo umgås oo spela kubb, nu har jag pratat med Elli oo hon skulle kolla med lite folk o sen har ja kolla med Bengan oo hon kommer så klart hur lite pengar du än har så kommer du :P haha..
vi bestämde ingen dag men imorn el lördaag, beror också på vad  det blir för väder ska snart in  o titta..

De kanske blir kalmarsand där finns det ju en grill oo vi grillar nog korv ooo sen Marshmellows.. oo sen kan man sitta där o dricka såå tar vi med oss Kubb ner ;) Super mysigt om de blir massa folk( man känner ) saamt ganska hyffsat väder vi får se vi skulle höras senare...

Imorn ska vi till JAkan o träffa M´s mormor  o morfar på HM oo hjälpa dom hitta present till Mikael(M´s lillbror) som fyller år på sönda då ska vi dit på fika... Sen ska jag köpa en linne till, ett lika som ja köpte i förrgår fast en annan färg.... :) sen ska vi lämna in vår DVD, oo sen ska vi nog svänga förbi min farmor o farfar o hälsa på samt visa upp Bilen för farfar ( fick ju ändå bilen av honom ) ...
Seen åker vi nog förbi Coop på vägen hem...

Sen får vi se om de blir grillning fredag EL Lördag, nån da ska vi ialf äta tacos tror jag. Sen måste jag boka en tvätt tid också hoppas på att det finns på söndaaag..

Hoppas ialf de blir grilling de skulle bli myys så man inte går hela dagarna när man är ledig oo inte gör nåt..


Nu ska ja kolla med mamma när vi ska äta..



image115


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0