Jobbet

Varit o köpt almänacka nu, men jobbiga är att den börjar inte förns den 14onde Juli iår så jag måste använda den andra tills dess...
ska sätta mej o fylla i allt på jobbet det är ändå bara döö tid såå, då har jag något och göra..Jag köpte ingen stor almänacka för den va så dyr:S så ska kolla på coop på onsdag när jag handlar om de har någon de har de säkert både snyggare och billigare ;)


Jag och Nicke har sett gårdagens avsnitt av Sanningens Ögonblickm shit vilka frågor  :O fyfaaan vilka lögnare de finns asså... hmm.. Tur att man inte lever med en sådan människa.



har veerkligen ingen lust alls att jobba men kommer nog få fort hoppas jag om vi går på promenad el något !
Hade kunnat sovit hos sofie igår om ja inte haft nicke så kunde vi dricka VIN... mums men men nu vart de inte så!



ska faan börja köpa trisslotter så man vinner någon nån gång kanske..



Igår satt jag och Malin o kolla på resor, vi har så mkt lika vi vill åka till o göra o samtidigt o jaaa :P haha..
JAg ska ju åka med Mathias oo Malin med sin man ;)

Nu blir de förhoppnings vis en resa eftersom vi inte ska flytta. =(

Både jag och malin är inne på Thailand  i Höst okt nov hehe..
Vi hittade ett hotel skiiit fräääänt, markballkong oo från vår egen ballkong så fans det stege rakt ner i pooolen *LER* hahahaha de nappade både ja o Malin på..SÅ nu blir de väl till och prata med våra män sen får vi sen om vi kanske råkar hamna på samma plats!
16dar i thailand för 22tusen ca.. riktigt nice..

Hoppas verkligen på att det blir en resa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0