Kärlek

Jag vill tillägna detta inlägg åt mina nära & kära!


Mamma & pappa betyder allt för mig. Jag vet inte vad jag skulle göra om någon av er försvann. Ni är mitt allt, det är ni som har gjort mej till den personen jag är idag, sen kan du välja själv om det är possetivt el negativt..
Jag älskar er så inni bomben ska ni veta tack för att ni finns!
<3



Saamt mina bröder som jag inte har så mkt kontakt med, känns det som ialf. När vi var små hade vi så mkt för oss, på vintrarna gjorde vi isgrottor ooo ni körde runt mej ii eran lilla 3hjuling samt ni älskade att satter er på mig oo fisa lille syster rakt i ansitket =/ Ibland kan jag bli så otroligt ledsen/tårögd för ingenting bara för jag får så många minnen från när vi var små. Ibland önskar jag men kunde spola tillbaka tiden =( Jag älskar er.
Bennie & Robert.




 
 Nicke som kom från ingenstans, rumsren och fin. Matte är så glad att hon har dig. Du får mig verkligen att bara längta hem ibland o bara sittta o gosa med dig. Du har verkligen din charmigiditet, du snarkar, pratar, älskar och ligga på rygg, håll handen( bita lite löst i handen) & tokig i att gosa de bästa du vet.
Jag vet inte om jag skulle klara av förlora dig, vill inte ens tänka på det. Du räddade mej från vissa hemska saker ibland tänker jag tillbaka på dem o tänker på vad jag fick i utbyte,
dig .
Jag älskar dig så mkt Mammas skrutt!!!



Till min älskade Sambo Mathias.Vi har levt tillsammans så länge nu, tiden går oo snart är det 3år sedan vi vart tillsammans samt vi varit förlovade 2år.Kan aldrig beskriva mina känslor för dig, jag skulle göra allt för dig det vet du.. JAg skiter i om alla runt om en kring gör slut el, el att andra inte tror på evig kärlek?Synd för dom. Klart man inte kommer någe stans  i livet då.?! Trött på de.. Jag vet precis vad jag känner för dig o det kan ingen annan ändra på.. Vi kommet gifta oss och köpa hus Inom kort Saamt sen kommer våra barn födas.Jag vill leva restenn av mitt li tillsammans med dig.
Jag älskar dig som om jag aldrig gjort något annat? Du betyder allt älsk..




Till dom 2 närmaste vännerna jag har idag..
Bengan: vi har kommit varandra mkt närmare på senaste tiden o det är jag glad för. Vi har alltid något att prata om .Hopper detta håller  i sig för de hoppas jag på. du betyder en del ska du veta.
Älskar dig.

Sofie:  Vi smyger sakta fram ( låter som ett förhållande) men som alla andra vänskaper så är du den av alla mina genom åren som alltid gett mig råd. Början på något nytt, du vet exakt vart du står i mitt hjärta.DÄR kommer du stå ett bra tag till.. Jag älskar dig Vännen..



Är så otroligt rädd att ni ska lämna mej, samtidigt vet jag att det kan hända snart kanske 1år.. JAg vill inte men samtidigt är jag glad för er skull =( . Ni har också drömmar som alla andra. .
Ni ska veta att ni alltid är välkomna hit hem till oss..

Jag skulle sakna er 2 SÅÅÅÅÅÅÅ mkt.. <3



Tilda: du har alltid varit som min egen och det kommer du alltid att förbli, ibland får jag så ont i kroppen hur konstigt det än låter! Jag vill ta hem henne hit varje dag, bädda om hennne. Hålla om henne, pussa på henne. Köpa en massa presenteeeeer till den man älskar som mest.. Önskar att man hade mer tid, jag växer men önskar hon hade stannar i 1 -3 års åldern =( .. tideen går SÅÅ fort..
Den dagen jag gifter mej förväntar jag mig att du ska stå där brevid mej hjärtat.
Jag älskar dig Tilda Elenor Elisabeth Kristina Sehman... <3












så hur står er kärlek till själv? :)

Kommentarer
Postat av: Bengan

Vad sööt du är gumman! Vet du vad? Du betyder mkt för mig också.. Älskar dig sötnos

2008-05-05 @ 22:28:09
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se
Postat av: sussii med dom

nästa vecka =)

2008-05-07 @ 21:37:11
URL: http://www.metrobloggen.se/Sussiiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0