Landet idag!!!!

Igår efter läkaren så efter mkt och och men kom vi iväg ialf hehe :P
Bengan kom ner sen åkte vi och hämtade Sofie sen bar de iväg mot Jaakaan!!


Först åkte vi till Ikea, där gick vi mest igenom och bara prata hahaha...
Jag köpte en tvättkorg och en bland påse med torkade växter tror jag det är som jag häller upp i en skål och har ei badrummet, så nu luktar de sommar!!

Sen satte vi oss och fika där, det var verkligen riktigt treeevligt. Jag verkligen älskar er såå mkt mina vänner, ni får mej verkligen att vara mej själv och jag kan prata om  min problem och jag känner att ni kan göra desamma. Vi har förtroende för varandra!
Sen åkte vi till ÖB i veddesta.. O där handlade ja tvättmedel, sköljmedel o sen skulle jag ha toa papper men de va slut som vanligt.. Hatar ÖB i veddesta dom har aldrig något sen är de såå rörigt mkt bättre i Enköping!
O sen när ja kom hem så kom jag o tänka på att jag skulle köpt tandkräm så de glömde jag!

Sen åkte vi tillbaka till outlett o där gick vi på Plantagen för jag hade sett en figur som jag skulle köpa till morsdag present men dom var inte så fina som ja trodde... suck =/..
MEN nu kom ja på att ja skulle åkt till
BOUHOUSE istället åhhh....faan
Sen åkte vi till gamla AJ´s i stäket där köpte jag toa papper en hel BAL 99 kr ;) 'BRA DÄr*
Sen gick vi ner till donken och åt...

Sen åkte vi hem till mej alla 3 sen gick Bengan iväg till Sandra, jag och fia satte oss o kolla på Thailandresor jag börja prata lite om hur ja o mathias skulle gö i höst och både Bengan oo sofie nappade, så då började vi prata om om vi ALLA skulle åka. ?! Seeen beror de på lite saker om sofie kommer in på skolan o allt.. Men de är kul o ha planer o man kan drömma lite, sen prata vi om en mini tripp i sommar bara på 3 dar uppe i leksand men vi får se som sagt..

 
TUSEN TACK FÖR EN TREEVLIG DAG... älskar er. <3




Idag åker vi till landet, vaknade typ nyss..
Jag har packat ihop lite granna har ätit upp frukosten  så nu ska jag ut till Pappa en stund o träffa honom innan vi åker till landet ohan åker till Örebro ikväll igen.
Sen ska jag förbi Carol o prata lite, vi har inte träffats på ett tag nu igen =(..
Sen  måste ja stanna i centrum ooooo köpa baguetter & lite annat med till landet.
Sen när M kommer hem såååå åker vi.



Nej nu måste jag åka !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskar dig också :)

2008-05-22 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0