lunch time.

Snart ska jag sy ihop byxorna fast ja inte orkar, plus att jag är världs dååålig på de =( hatar o syy..
HAr precis bakat muffins det är till Mathias fredags fika  =) det uppskattas alltid!


tittade på barmorskerna, o woww impad Sussi :P riktigt coooolt faktiskt oo se hur de gick till. O du är defetivt inte ful, men samtidigt vart jag livrädd själv nu för att föda barn haha  * :$ * hiihii...

Jag ska äta lunch snart, funderar också på att göra middagen klar så den bara är till och värma ikväll orkar inte stå o laga mat då. Det blir ris oo chickebits med någon sås vi får se!

kl 2 ska jag simma, jag brukar ju alltid simma vid 1 men idag tänkte jag kolla på Nya tider ( min serie om dagarna ) haha... Sen ska jag fika med Bengan i eftermiddag men vet ej om vi ska ner till Centrum eller om hon kommer hit el om jag och Nicke kanske åker upp till henne ( hon bor just nu hos sina päron )

Frågade M om han inte kunde jobba över en timme varje da nästa vecka för då kunde vi åka på torsdag nästa vecka istället efter att han slutat jobbet de skulle va jätte mysigt *ler* Men vi får se han ska jobba helgen också stackaaarn.. Men samtidigt så får han ledigt en dag mer ju ;)

tänkte fråga Bengan om vi kanske kunde åka till Ikea på sönda ska bara springa in o köpa ny tvättkorg oo sen åka till cooopen, sen kanske äta på ikea *mums mat där *


Neeej nu måste ja ut med Muffinsen o sen börja sy  =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0